Italjet Dragster: Το πιο ιδιαίτερο Scooter αποκτά έκδοση 300cc
Italjet Dragster: Το πιο ιδιαίτερο Scooter αποκτά έκδοση 300cc
Italjet Dragster: Το πιο ιδιαίτερο Scooter αποκτά έκδοση 300cc
Italjet Dragster: Το πιο ιδιαίτερο Scooter αποκτά έκδοση 300cc
Italjet Dragster: Το πιο ιδιαίτερο Scooter αποκτά έκδοση 300cc
Italjet Dragster: Το πιο ιδιαίτερο Scooter αποκτά έκδοση 300cc
  • Italjet Dragster: Το πιο ιδιαίτερο Scooter αποκτά έκδοση 300cc
  • Italjet Dragster: Το πιο ιδιαίτερο Scooter αποκτά έκδοση 300cc
  • Italjet Dragster: Το πιο ιδιαίτερο Scooter αποκτά έκδοση 300cc
  • Italjet Dragster: Το πιο ιδιαίτερο Scooter αποκτά έκδοση 300cc
  • Italjet Dragster: Το πιο ιδιαίτερο Scooter αποκτά έκδοση 300cc
  • Italjet Dragster: Το πιο ιδιαίτερο Scooter αποκτά έκδοση 300cc

Italjet Dragster: Το πιο ιδιαίτερο Scooter αποκτά έκδοση 300cc

- Το μοναδικό Scooter με πλαίσιο χωροδικτύωμα και μπροστινή ανάρτηση με αμορτισέρ και βραχίονα.
- Σπορ σχεδιασμός και φυσιογνωμία, με δαγκάνες Brembo και ελαστικά Pirelli.
- Κινητήρας 278cc που αποδίδει 23,5 ίππων και 26 Nm ροπής.
- TFT οθόνη, φουλ LED φωτιστικά σώματα και χαμηλό βάρος.

Το μοναδικό Scooter με πλαίσιο χωροδικτύωμα και μπροστινή ανάρτηση με αμορτισέρ και βραχίονα

Όταν το πρώτο Dragster κύλισε τις ρόδες του έξω από το εργοστάσιο της Italjet, το 1998, προκάλεσε αμέσως αίσθηση, καθώς ξεχώριζε αμέσως από οποιοδήποτε άλλο Scooter ή δίτροχο της εποχής. Το ίδιο συνεχίζει να συμβαίνει και σήμερα, μετά την «αναγέννηση» της Italjet υπό τη φτερούγα της KSR, με το νέο μοντέλο  της να φτάνει και στην Ελλάδα τώρα. Το Italjet Dragster 300 έφτασε και μοιράζεται τα ίδια βασικά χαρακτηριστικά που το κάνουν μοναδικό με τα μικρότερα αδέρφια του (125 και 200cc). Βλέποντας ένα μοντέλο της σειράς Dragster, αμέσως θα ξεχωρίσεις την ιδιαίτερη μπροστινή ανάρτηση, η οποία αποτελείται από έναν οριζόντιο βραχίονα (μονόμπρατσο ψαλίδι) και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ στην ποδιά. Ο λόγος που η Italjet επέλεξε αυτή τη λύση ήταν για προσφέρει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, με τις δυνάμεις που ασκούνται κατά το φρενάρισμα να μην επηρεάζουν την ανάρτηση, άρα και τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας. 
Ένα ακόμα μοναδικό χαρακτηριστικό  είναι το πλαίσιο χωροδικτύωμα, το οποίο μάλιστα είναι απογυμνωμένο από πλαστικά και παίζει μεγάλο ρόλο στην εντυπωσιακή και μοναδική εμφάνιση του μοντέλου, καθώς η Italjet το χρησιμοποιεί ως κομμάτι του «χρωματικού συνόλου» του Scooter.
Ο συνδυασμός μάλιστα αυτής της ιδιότυπης ανάρτησης με το πλαίσιο χωροδικτύωμα έχει πατενταριστεί από τους ιθύνοντες της Italjet, Alessandro και Leopoldo Tartarini το 1997.

Σπορ σχεδιασμός και φυσιογνωμία, με δαγκάνες Brembo και ελαστικά Pirelli

Πέρα από το «εκτεθειμένο» πλαίσιο που ήδη δημιουργεί μια επιθετική εικόνα, η όλη σχεδίαση του Dragster σε προϊδεάζει για τον σπορ χαρακτήρα του, με την απουσία κάθε περιττού πλαστικού καλύμματος και τις καλοσμιλεμένες γωνίες του. Όμως αυτή η εντύπωση δεν μένει μόνο στην εικόνα. Πέρα από το σύστημα της ανάρτησης που προσδίδει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, το Dragster 300 εξοπλίζεται με υδραυλικά δισκόφρενα, 240mm μπροστά και 175mm πίσω, με δαγκάνες της Brembo για αποτελεσματικότερο φρενάρισμα.
Οι τροχοί έχουν διάμετρο 12” και 13”, ενώ η Pirelli αναλαμβάνει να τους ντύσει με ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 140/60 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Η επιλογή αυτών των προμηθευτών σε ένα Scooter 300cc, δείχνει ξεκάθαρα την σπορ κατεύθυνση που ακολουθεί η Italjet με τη σειρά Dragster.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κινητήρας 278cc που αποδίδει 23,5 ίππων και 26 Nm ροπής

H Italjet ήδη κυκλοφορούσε το Dragster στις εκδόσεις των 125 και των 200cc, όμως τώρα ήρθε η ώρα να προσθέσει περισσότερη «δύναμη» στο σύνολο. Έτσι, το Dragster 300 έχει στην καρδιά του έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 278cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ο οποίος αποδίδει 23,8 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 26 Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ.  

TFT οθόνη, φουλ LED φωτιστικά σώματα και χαμηλό βάρος

Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας TFT οθόνης (κάτι που επί του παρόντος δεν υπάρχει στα μικρότερα μοντέλα), ενώ και τα φωτιστικά σώματα είναι πλήρως LED, συμβάλλοντας έτσι και στο να βλέπεις αλλά και στο να σε βλέπουν καλύτερα. Επίσης το Dragster 300 εφοδιάζεται με αισθητικά  αεροδυναμικά φτεράκια στο μπροστινό μέρος, κάτι που θα υπάρξει και σε κιτ για τα μικρότερα «αδερφάκια» του. Βασικό επίσης χαρακτηριστικό, αν και δεν εμπίπτει στο κομμάτι του εξοπλισμού, είναι το χαμηλό βάρος του Dragster 300, που προέρχεται από την επιλογή της διάταξης «χωροδικτύωμα» για το πλαίσιο και φυσικά στην απουσία πλαστικών. Το βάρος του με άδειο το ντεπόζιτο των 11 λίτρων είναι μόλις 128 κιλά.
To Dragster 300 έφτασε στην Ελλάδα και η τιμή του ορίζεται στα 6.795 ευρώ.