LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Honda PCX 125: Το best seller scooter με κατανάλωση 2,4λτ/100χλμ

Διαβάστηκε από 3.131 αναγνώστες (01/10/2025)
Το Honda PCX 125 συνεχίζει να βασίζεται στον τετράχρονο, μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα των 125 κ.εκ., που συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5.
5 Φωτογραφίες »

Το Honda PCX 125 συνεχίζει να βασίζεται στον τετράχρονο, μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα των 125 κ.εκ., που συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5.

Κινητήρας με Euro 5 με κατανάλωση 2,4λτ/100χλμ.
Χώρος κάτω από τη σέλα για full-face κράνος.
Τηλεσκοπικό πιρούνι και φρένα με ABS.
Διαθέσιμη και η έκδοση DX στα 3.990 ευρώ.

mototriti Team

HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα

HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!

Κινητήρας με Euro 5 με κατανάλωση 2,4λτ/100χλμ.

Το Honda PCX 125 συνεχίζει να βασίζεται στον τετράχρονο, μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα των 125 κ.εκ., που συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5. Το πιστόνι έχει διάμετρο 53,5 χλστ. και διαδρομή 55,5 χλστ., αποδίδοντας 12,5 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 1,2 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Η λειτουργία του είναι ιδιαίτερα ομαλή, χωρίς κενά ή απότομα ξεσπάσματα, ακόμα και όταν πλησιάζει την τελική ταχύτητα. Στον εξοπλισμό συναντάμε traction control, το οποίο επεμβαίνει σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης στον πίσω τροχό, αυξάνοντας την ασφάλεια. Σημαντικό πλεονέκτημα αποτελεί η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου: στη δοκιμή μας καταγράψαμε μόλις 2,4 λτ./100 χλμ, τιμή που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 8,1 λίτρων προσφέρει αυτονομία 340 χλμ. Στην οικονομία συμβάλλει και το σύστημα Start-Stop, που σβήνει τον κινητήρα στις στάσεις και τον επανεκκινεί αμέσως με το γύρισμα του γκαζιού.
 

Χώρος κάτω από τη σέλα για full-face κράνος

Η καθημερινότητα με το PCX 125 είναι φιλική και πρακτική. Η σέλα βρίσκεται στα 764 χλστ. από το έδαφος, καθιστώντας το scooter εύκολα προσβάσιμο ακόμη και για πιο βραχύσωμους αναβάτες. Το σχήμα της προσφέρει στήριξη και αρκετό χώρο και για τους δύο επιβαίνοντες, αν και το γέμισμά της είναι σχετικά σκληρό σε πολύωρη χρήση. Ο συνεπιβάτης διαθέτει βολικές χειρολαβές και σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ, ώστε να διατηρεί άνετη θέση στα πόδια. Κάτω από τη σέλα κρύβεται αποθηκευτικός χώρος 30 λίτρων, ικανός να φιλοξενήσει ένα full-face κράνος αλλά και επιπλέον αντικείμενα, όπως γάντια ή έγγραφα. Στην ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι με εύκολη πρόσβαση, στο οποίο έχει τοποθετηθεί θύρα USB-C για φόρτιση συσκευών. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων LCD προσφέρει υψηλή ευκρίνεια και μοντέρνα αισθητική, με τις ενδείξεις ταχύτητας και στάθμης καυσίμου σε πρώτο πλάνο. Επιπλέον, το keyless σύστημα διευκολύνει την καθημερινή χρήση, επιτρέποντας στον αναβάτη να εκκινεί το scooter χωρίς να βγάζει το κλειδί από την τσέπη του.
 

Τηλεσκοπικό πιρούνι και φρένα με ABS

Το PCX 125 στηρίζεται σε διπλό σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, το οποίο προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία για σιγουριά στον δρόμο, ενώ το βάρος παραμένει χαμηλό στα 130 κιλά γεμάτο. Στο εμπρός μέρος υπάρχει τηλεσκοπικό πιρούνι 31 χλστ. με διαδρομή 89 χλστ., ενώ πίσω συναντάμε δύο αμορτισέρ με διαδρομή 95 χλστ. και αλουμινένιο ψαλίδι. Το φρενάρισμα αναλαμβάνει δίσκος 220 χλστ. μπροστά με ABS και ταμπούρο 130 χλστ. πίσω, μια διάταξη που επαρκεί για τις ανάγκες της καθημερινής μετακίνησης. Οι ζάντες 14 ιντσών εμπρός και 13 ιντσών πίσω ντύνονται με ελαστικά 110/70 και 130/70 αντίστοιχα, προσφέροντας καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης και σταθερότητας.
 

Διαθέσιμη και η έκδοση DX στα 3.990 ευρώ.

Εκτός από τη βασική έκδοση, το Honda PCX 125 διατίθεται και ως DX, με πιο πλούσιο εξοπλισμό. Η DX ξεχωρίζει χάρη στην έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών, που υποστηρίζει το σύστημα Honda RoadSync. Μέσω σύνδεσης smartphone, ο αναβάτης μπορεί να έχει πλοήγηση «στροφή προς στροφή», έλεγχο κλήσεων και μουσικής, προσφέροντας πιο ολοκληρωμένη εμπειρία. Στον τομέα των αναρτήσεων, η DX φέρει αναβαθμισμένα πίσω αμορτισέρ με απομακρυσμένο δοχείο, που βελτιώνουν την άνεση και τη συμπεριφορά στην πόλη. Επιπλέον, η DX αντικαθιστά το πίσω ταμπούρο με δισκόφρενο 220 χλστ., αναβαθμίζοντας τις δυνατότητες πέδησης. Στην ελληνική αγορά, η βασική έκδοση διατίθεται στα 3.650 ευρώ, ενώ η DX στα 3.990 ευρώ.