Δεν περνούν απαρατήρητα τα χρυσά καλάμια του ανεστραμμένου πιρουνιού. Την πέδηση αναλαμβάνουν διπίστονες δαγκάνες Nissin, ενώ τα μεικτής χρήσης Metzeler Karoo Street, προδίδουν τις χωμάτινες προθέσεις τουνέου μοντέλου.
Οι αναρτήσεις της Showa είναι με διαφορά ότι ποιοτικότερο στην κατηγορία. Το ανεστραμμένο πιρούνι των 37 χιλιοστών, με τη διαδρομή των 125 χιλιοστών, στηρίζεται επάνω σε τιμονόπλακες μεγάλου μεγέθους που αυξάνουν την ακαμψία του εμπρός μέρους. Στο πίσω μέρος, ένα monoblock αλουμινένιο ψαλίδι συνδέεται με διπλά αμορτισέρ διαδρομής 130 χιλιοστών, τα οποία διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο αερίου.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του X-ADV 350 έχει σχεδιαστεί για μέγιστη αντοχή και ακαμψία τόσο στους δρόμους της πόλης όσο και σε off-road μονοπάτια, ενώ η τοποθέτηση του ψυγείου, του ρεζερβουάρ και την μπαταρίας στο κάτω μέρος, χαμηλώνουν το κέντρο βάρους του scooter. Οι αναρτήσεις της Showa είναι με διαφορά ότι ποιοτικότερο στην κατηγορία. Το ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών, με διαδρομή 125 χιλιοστών, στηρίζεται επάνω σε τιμονόπλακες μεγάλου μεγέθους που αυξάνουν την ακαμψία του εμπρός μέρους.Στο πίσω μέρος, ένα monoblock αλουμινένιο ψαλίδι συνδέεται με διπλά αμορτισέρ διαδρομής 130 χιλιοστών, τα οποία διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο αερίου. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 256 χιλιοστών με 2-πίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, σε συνεργασία με δικάναλο σύστημα ABS, καθώς και το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) που ενεργοποιεί τα πίσω φλας σε απότομο φρενάρισμα, προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν.Οι αλουμινένιοι τροχοί των 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω τυλίγονται από ελαστικά Metzeler Karoo Street σε διαστάσεις 120/70 και 140/70 αντίστοιχα. Το συνολικό βάρος του X-ADV 350 φτάνει τα 186 κιλά πλήρες υγρών.
Οι αναρτήσεις της Showa είναι με διαφορά ότι ποιοτικότερο στην κατηγορία. Το ανεστραμμένο πιρούνι των 37 χιλιοστών, με τη διαδρομή των 125 χιλιοστών, στηρίζεται επάνω σε τιμονόπλακες μεγάλου μεγέθους που αυξάνουν την ακαμψία του εμπρός μέρους. Στο πίσω μέρος, ένα monoblock αλουμινένιο ψαλίδι συνδέεται με διπλά αμορτισέρ διαδρομής 130 χιλιοστών, τα οποία διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο αερίου.