Το ADV 350 εφοδιάζεται με τονμονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα μειωμένων τριβών eSP+ των 330 κυβικών. Η απόδοση του φτάνει τους 29,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και τα 3,2kg-m μέγιστης ροπής στις 5.250 σ.α.λ, ενώ συνδυάζεται με σύστημα Honda SelectableTorqueControl (HSTC) δύο επιπέδων.
Το ADV 350 εφοδιάζεται με ένα μονοκύλινδρουγρόψυκτο κινητήρα μειωμένων τριβών eSP+ (Enhanced Smart Power+) με χωρητικότητα 330 κυβικών. Για βελτίωση της ψύξης του, ένα μπεκ ψεκάζει λάδι στο πίσω τμήμα του εμβόλου, ενώ οι εσωτερικές τριβές έχουν μειωθεί χάρη στην έκκεντρη τοποθέτηση του κυλίνδρου κατά 5 χιλιοστά, στην υιοθέτηση υδραυλικού τεντωτήρα καδένας εκκεντροφόρου και στη χρήση αντλίας επιστροφής λαδιού.Η απόδοση του φτάνει τους 29,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και τα 3,2kg-m μέγιστης ροπής στις 5.250 σ.α.λ, ενώ συνδυάζεται με σύστημα Honda SelectableTorqueControl (HSTC) δύο επιπέδων, το οποίο εξασφαλίζει την απαραίτητη πρόσφυση στον πίσω τροχό και μπορεί να απενεργοποιηθεί κατά βούληση. Σε επίπεδο μετρήσεων, ολοκληρώνει το 0-100 σε 9,5 δευτερόλεπτα, ενώ οι επιταχύνσεις 50-100 διαρκούν 6,8 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας είναι εναρμονισμένος με τις νόρμες Euro 5, με τη μέση κατανάλωση να μην ξεπερνάει τα 4,3 λ./100χλμ.Ένας νέος αντικραδασμικός άξονας ελαχιστοποιεί τους κραδασμούς, ενώ ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης συνεργάζεται με ένα κιβώτιο CVT (V-Matic) με την τελική μετάδοση να γίνεται με ιμάντα. Αύξησε την ισχύ του Honda ADV 350 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.