Η μοτοσικλέτα κινείται από τον Evolution 1.203 κ.εκ. που εφαρμόζεται και σε άλλα μοντέλα της σειρά Sportster. Πολύ ροπάτος, αναπάντεχα εύστροφος και -το σημαντικότερο- εξαιρετικός σε αίσθηση!

    Κινητήρας: Μελετημένη παράδοση

    Ο κινητήρας δεν έχει αλλαγές, πάρα από κάποιες εξωτερικές που αφορούν στην αισθητική, σε σχέση με τα μοτέρ των υπόλοιπων Sportster ίδιου κυβισμού. Αερόψυκτος, υποτετράγωνος (88,9 Χ 96,8 χλστ. διάμετρος Χ διαδρομή) με έναν εκκεντροφορό να οδηγεί τις δυο βαλβίδες σε κάθε κεφαλή και τροφοδοτούμενος μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, ο Evolution των 1.202 κ.εκ. χωρητικότητας, έλκει την καταγωγή του από το 1984 εξελισσόμενος συνεχώς από τότε. Η Harley – Davidson έχει επενδύσει τεράστια ποσά προκειμένου να βρεις τις λεπτές ισορροπίες στην αίσθηση, τους παραγόμενους κραδασμούς και τον ήχο και το συγκεκριμένο μοτέρ, τυγχάνει φυσικά αυτής της ειδικής “φροντίδας”. 

    Σε ότι αφορά στην απόδοση του, αυτή ανέρχεται στους 68,7 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και στα 9,7 kg-m ροπής στις 3.500 σ.α.λ. Η μοτοσικλέτα της δοκιμής έφερε τελικά της Screaming Eagle τα oπόια ενδέχεται να είχαν προσθέσει κάτι της περισσότερο από αυτές τις τιμές ισχύος. Από ήχο πάντως έσκιζαν!