Από το κακό στο χειρότερο οδεύει η εικόνα της οδικής πραγματικότητας στην Ελλάδα...

Έλληνες: Οι πιο επικίνδυνοι οδηγοί στην Ευρώπη

Στα… αναμενόμενα μια ακόμα πανευρωπαϊκή έρευνα, καταφέραμε να κατακτήσουμε την πρώτη θέση στην κατηγορία επικίνδυνης οδήγησης. Δείτε περισσότερα.

Έρευνα που διενεργήθηκε ολόκληρο το 2019, σε Ευρωπαίους πολίτες 11 χωρών, παρουσιάζει την τραγική Ελληνική πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, στην έρευνα συμμετείχαν 12.418 άνθρωποι από τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Βέλγιο, την Ισπανία, τη Μ. Βρετανία, την Ιταλία, τη Σουηδία, την Ελλάδα, τη Πολωνία, την Ολλανδία και τη Σλοβακία.

Στην ερώτηση για επικίνδυνη οδήγηση, ένας στους δύο Έλληνες (50%), οδηγά επικίνδυνα, με τους Ιταλούς να ακολουθούν με 44% και τους Γάλλους με 40%. Την λιγότερο επικίνδυνη οδήγηση πραγματοποιούν οι Σουηδοί με ποσοστό 11%. Παρόμοιο είναι τα αποτελέσματα και για το άγχος κατά την διάρκεια της οδήγησης. Οι πιο αγχωμένοι οδηγοί στην Ευρώπη είναι οι Σουηδοί (58%), ενώ ακολουθούν οι Γερμανοί (52%) και οι Ολλανδοί (42%) με τους Έλληνες να βρίσκονται περίπου στην μέση με 30%.

Ψύχραιμοι και ήρεμοι στην οδήγηση αποδείχθηκαν οι Ολλανδοί με ποσοστό 68%, ενώ ακολουθούν οι Πολωνοί και οι Σλοβάκοι με 67% και οι Ισπανοί με 66%. Η χώρα μας βρέθηκε και πάλι στις τελευταίες θέσεις με 49%. Ιδιαίτερα ευγενείς ως οδηγοί είναι οι Αγγλοι με 50% και τους ακολουθούν οι Βέλγοι με 44%. Λιγότερο ευγενικοί είναι οι Ιταλοί οδηγοί με 17%, και οι Έλληνες βρίσκονται περίπου στην μέση του πίνακα με 26%.

Αλλη μια κατηγορία στην οποία διαπρέψαμε αρνητικά, στην οδηγική μας συμπεριφορά, είναι η ανευθυνότητα που μας διακατέχει, πίσω από το τιμόνι του οδηγού. Την πρώτη θέση ανευθυνότητας κατέχουν οι Πολωνοί με 68%, ενώ οι Έλληνες βρισκόμαστε στην δεύτερη θέση με ποσοστό 58%.

Για ακόμα μια χρονιά, πολλοί συνάνθρωποι μας δεν γύρισαν στο σπίτι τους, μετά την τελευταία έξοδο, και δυστυχώς ο «πόλεμος» στους δρόμους και τα σοκάκια αυτής της χώρας καλά κρατεί. Ως πότε θα πρέπει όμως, να χάνουμε τόσες ψυχές για ένα ανεύθυνο καπρίτσιο μας; Τι είναι αυτό που πρέπει να αλλάξει για να αλλάξει και η συμπεριφορά μας στους δρόμους; Την απάντηση αυτή, ποιος θα την δώσει;