Τονωτική «ένεση» στα κυβικά και στην ισχύ μαζί με εξοπλιστική αναβάθμιση: Το KTM 890 Duke R είναι γεγονός και ετοιμάζεται να ενθουσιάσει τους πιο απαιτητικούς αναβάτες.

Τονωτική «ένεση» στα κυβικά και στην ισχύ μαζί με εξοπλιστική αναβάθμιση: Το KTM 890 Duke R είναι γεγονός και ετοιμάζεται να ενθουσιάσει τους πιο απαιτητικούς αναβάτες.

KTM 890 Duke R/GP
KTM 890 Duke R/GP
KTM 890 Duke R/GP
  • Τονωτική «ένεση» στα κυβικά και στην ισχύ μαζί με εξοπλιστική αναβάθμιση: Το KTM 890 Duke R είναι γεγονός και ετοιμάζεται να ενθουσιάσει τους πιο απαιτητικούς αναβάτες.
  • KTM 890 Duke R/GP
  • KTM 890 Duke R/GP
  • KTM 890 Duke R/GP

KTM 890 Duke R/GP

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Η νέα 890 Duke R φέρει τον γνωστό LC8c κινητήρα της KTM, όμως αυτή την φορά τα κυβικά είναι περισσότερα: 889 αντί για 799, με την ισχύ του κινητήρα να έχει φτάσει πλέον τους 121 ίππους και τα 10 kgm ροπής. Η σχέση συμπίεσης του νέου κινητήρα έχει αυξηθεί επίσης, καθώς αγγίζει το 13,5:1. Η αύξηση του κυβισμού έγινε με αύξηση της διαδρομής του κινητήρα των 790 κ.εκ., η οποία έφτασε τα 68,8 χιλιοστά (με διάμετρο κυλίνδρων στα 90,7 χιλιοστά). Παράλληλα, οι βαλβίδες του νέου κινητήρα είναι μεγαλύτερες και οι εκκεντροφόροι χρησιμοποιούν πιο επιθετικά προφίλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Οι μεγάλες αλλαγές του μοντέλου αφορούν τα περιφερειακά του: Πιο συγκεκριμένα, η ανάρτηση είναι αναβαθμισμένη, με το πιρούνι APEX της WP να χρησιμοποιείται μπροστά (πλήρως ρυθμιζόμενο), όπως επίσης και το αμορτισέρ της ίδιας σειράς να τοποθετείται πίσω (επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο).

Τα εμπρός φρένα προέρχονται πλέον από την Brembo με τις δαγκάνες Stylema να εξοπλίζουν ακόμα μια μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων. Η σέλα, τα μαρσπιέ και ολόκληρη η μοτοσυκλέτα είναι ψηλότερα από το έδαφος, ώστε να υπάρχουν ακόμα μεγαλύτερα (από τα ήδη, τεράστια…) περιθώρια κλίσης της 890 Duke στην πίστα.

Στα ηλεκτρονικά, η 890 Duke R φέρει αισθητήρα IMU, Cornering ABS με λειτουργία Supermoto, Traction Control και έλεγχο φρένου κινητήρα και quickshifter δύο κατευθύνσεων στον προαιρετικό εξοπλισμό της. Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει, σύμφωνα με την ΚΤΜ, 166 κιλά στεγνή.

Η τιμή της ΚΤΜ 890 Duke R είναι 13.780 ευρώ


 
ΚΤΜ 890 Duke GP

Το νέο 890 Duke GP χαρακτηρίζεται από το πορτοκαλί χρώμα, που χρησιμοποιείται πλέον στις ζάντες και το υποπλαίσιο, αναδεικνύοντας τα. Παράλληλα, το μοντέλο φέρει μονή σέλα με «μονόσελη» ουρά, ενώ ο χρωματισμός του εναλλάσσει το πορτοκαλί με το μαύρο, τα δύο χαρακτηριστικά χρώματα στην αγωνιστική ιστορία της KTM.
 
Το μοτέρ των 889 κ.εκ. της KTM παραμένει ως έχει, αποδίδοντας 115 ίππους και 9,4 kgm ροπής. Ο LC8c της KTM είναι ο μικρότερος και ένας από τους ελαφρύτερους κινητήρες της κατηγορίας του, συμβάλλοντας στην ευέλικτη φύση του «νυστεριού».
 
Η 890 Duke GP εξοπλίζεται με πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων, που φέρει και το Cornering MTC με αισθητήρα κλίσης 6 αξόνων, για την προσαρμογή της λειτουργίας του. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ 3 χαρτογραφήσεων οδήγησης Rain, Street και Sport, ενώ προαιρετικά να επιλέξει και την λειτουργία Track, που επιτρέπει επιμέρους ρυθμίσεις στο Traction Control, το σύστημα περιορισμού σούζας και την απόκριση του γκαζιού στα μέτρα των επιθυμιών του. Ακόμα, το ABS είναι τύπου Cornering και φέρει ρύθμιση Supermoto, επιτρέποντας το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού. Οι αναρτήσεις είναι από την WP και ανήκουν στην σειρά APEX.