Μόλις ανέβεις στη σέλα του ESF Deer το πρώτο πράγμα που καταλαβαίνεις είναι πόσο εύκολα θα κινηθείς μέσα στην πόλη, νιώθεις αμέσως ότι έχει φτιαχτεί για να σε βολεύει στην καθημερινότητα, να σε περνά με άνεση μέσα από την κίνηση, να σου κάνει τις διηθήσεις παιχνιδάκι χάρη στο μαζεμένο του μέγεθος και στο χαμηλό του κέντρο βάρους που σου εμπνέει σιγουριά από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Δεν αργεί να σου δείξει και τον πιο σβέλτοχαρακτήρα του, καθώς η τελική ταχύτητα φτάνει τα 100χλμ/ώρα και σου επιτρέπει να κινηθείς παντού χωρίς να νιώθεις ότι περιορίζεσαι ―είτε μιλάμε για μικρέςαποστάσεις στη γειτονιά είτε για πιο ανοιχτούςδρόμους και ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, ακόμη και με δεύτερο άτομο δεν πρόκειται να ζοριστείς. Στα φανάρια οι εκκινήσεις είναι αστραπιαίες, νιώθεις το e-scooter να φεύγει μπροστά αφήνοντας πίσω του τα περισσότερα συμβατικά δίκυκλα και όλα αυτά με τους τροχούς των 14ιντσών να κρατούν γερά στην άσφαλτο και να σου δίνουν αυτοπεποίθηση, ακόμη και όταν πάρεις λίγο παραπάνω κλίση στις στροφές. Το τιμόνι έχει μεγάλο κόψιμο, οπότε δεν θα βρεθείς ποτέ στριμωγμένος σε μποτιλιαρίσματα, ακόμη κι αν οδηγείς στις πιο δύσκολες ώρες, και αν χρειαστεί να κάνεις μανούβρα με όπισθεν, απλώς πατάς ένα κουμπί και το scooter κάνει ακριβώς αυτό που θέλεις, σε ξελασπώνει και παρκάρει σε σημεία που δεν θα πίστευες ότι χωράει.Έχεις στη διάθεσή σου τρίαοδηγικάπρογράμματα, το πρώτο περιορίζει την ταχύτητα στα περίπου 45χλμ/ώρα και είναι ιδανικό για ήρεμες μετακινήσεις μέσα στην πόλη, το δεύτερο σε πάει μέχρι τα 70 χλμ/ώρα και είναι ο χρυσός μέσος όρος για καθημερινή χρήση, ενώ το τρίτο σου ξεκλειδώνει την πλήρη απόδοση με τελική τα 100 χλμ/ώρα. Έτσι, όταν έχεις σχολάσει και βρίσκεσαι κολλημένος στην κίνηση με συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα και φανάρια κάθε λίγα μέτρα, βάζεις το πρώτο ή το δεύτερο πρόγραμμα, εξοικονομείς ενέργεια, μειώνεις την κατανάλωση και αυξάνεις την αυτονομία. Αν πάλι θέλεις να ανοίξεις λίγο το γκάζι και ο δρόμος στο επιτρέπει, με το τρίτο πρόγραμμα μπορείς να πετύχεις αυτονομία κοντά στα 90 με 100 χιλιόμετρα, αρκεί βέβαια να κρατάς έναν ρυθμό χωρίς πολλές μεταβολές. Στην επίτευξη της μέγιστης αυτονομίας συμβάλλει και η απουσίαφρένου από τον κινητήρα, επιτρέποντας στο scooterνα roll-άρει χωρίς να χρειάζεται στρίψιμο του καρπού και δίνοντας σου την ευκαιρία να απολαύσεις οδήγηση ομαλή, αθόρυβη και ξεκούραστη.