EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

Η Yamaha παρουσίασε στην EICMA 2025 την ανανεωμένη Tracer 7 και Tracer 7 GT, εξοπλισμένες για πρώτη φορά με το Y-AMT (Yamaha Automated Manual Transmission).
Νέο σύστημα Y-AMT και στις δύο εκδόσεις με ηλεκτρονικό γκάζι YRC.
Δικύλινδρος CP2 κινητήρας με 72,4 ίππους και τρία προγράμματα οδήγησης.
Ψηλότερο, φαρδύτερο τιμόνι και μεγαλύτερη ζελατίνα στο GT.
Η διαθεσιμότητα ξεκινά στις αρχές του 2026.
Νέο σύστημα Y-AMT και στις δύο εκδόσεις με ηλεκτρονικό γκάζι YRC

Η Yamaha παρουσίασε στην EICMA 2025 την ανανεωμένη Tracer 7 και Tracer 7 GT, εξοπλισμένες για πρώτη φορά με το Y-AMT (Yamaha Automated Manual Transmission). Πρόκειται για ένα ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέγει είτε χειροκίνητη λειτουργία μέσω διακόπτη στο τιμόνι είτε πλήρως αυτόματη λειτουργία χωρίς χρήση μανέτας συμπλέκτη.

Ο χειρισμός γίνεται μέσω rocker διακόπτη που ενεργοποιείται με τον δείκτη και τον αντίχειρα, επιτρέποντας γρήγορες, ομαλές αλλαγές σχέσεων. Το Y-AMT συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό γκάζι YRC (Yamaha Ride Control), προσαρμόζοντας τη μετάδοση και τη ροπή ανάλογα με το στυλ οδήγησης. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέγει ανάμεσα σε πιο χαλαρή ή δυναμική απόκριση, απολαμβάνοντας την ίδια σπορ αίσθηση που χαρακτηρίζει τη σειρά Tracer.
Δικύλινδρος CP2 κινητήρας με 72,4 ίππους και τρία προγράμματα οδήγησης

Καρδιά του μοντέλου παραμένει ο δοκιμασμένος δικύλινδρος CP2 των 689 cc, γνωστός για τη γραμμική του απόδοση και τη ροπή του. Ο κινητήρας αποδίδει 72,4 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και μπορεί να περιοριστεί στα 35 kW για δίπλωμα A2, διευρύνοντας έτσι το κοινό του. Το Y-AMT συνεργάζεται με το Y-CCT (Yamaha Chip Controlled Throttle), ενώ ο οδηγός επιλέγει ανάμεσα σε τρεις λειτουργίες οδήγησης (Sport, Street, Rain). Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται cruise control, TFT οθόνη 5 ιντσών με πλήρη συνδεσιμότητα smartphone και υποστήριξη πλοήγησης Garmin StreetCross, καθώς και ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm για ακρίβεια στην οδήγηση.

Ο συνδυασμός όλων αυτών διατηρεί την Tracer 7 στην κορυφή της κατηγορίας της σε ευχρηστία και αξιοπιστία.
Ψηλότερο και φαρδύτερο τιμόνι και μεγαλύτερη ζελατίνα στο GT
Για το 2026 η Yamaha έχει επανασχεδιάσει σημαντικά την εργονομία της Tracer 7 Y-AMT. Το τιμόνι είναι πλέον ψηλότερο και φαρδύτερο, η διπλή σέλα ρυθμιζόμενη, ενώ το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων αυξάνει την αυτονομία σε μεγάλες αποστάσεις. Η θέση οδήγησης είναι πιο όρθια και χαλαρή, ενώ οι αναρτήσεις έχουν νέες ρυθμίσεις που ενισχύουν τη σταθερότητα στις στροφές. Η έκδοση Tracer 7 GT προσθέτει μεγαλύτερη ζελατίνα, θερμαινόμενα γκριπ και πλαϊνές βαλίτσες που αυξάνουν τον τουριστικό χαρακτήρα. Παράλληλα, η προσοχή στη λεπτομέρεια και η ποιότητα φινιρίσματος διατηρούνται σε κορυφαίο επίπεδο, κάτι που επιβεβαιώνεται και από την παρουσίαση στο περίπτερο της Yamaha στο Μιλάνο.

Η διαθεσιμότητα ξεκινά στις αρχές του 2026
Οι Yamaha Tracer 7 Y-AMT και Tracer 7 GT Y-AMT θα είναι διαθέσιμες από τον Ιανουάριο του 2026 στις ευρωπαϊκές αγορές, σε δύο εκδόσεις ισχύος (72,4 hp και 35 kW A2). Οι χρωματισμοί θα είναι Redline και Midnight Black για τη βασική έκδοση, ενώ η GT θα διατίθεται σε Icon Performance και Tech Black. Με την προσθήκη του Y-AMT, η Yamaha φέρνει την τεχνολογία αυτόματης μετάδοσης στη μεσαία sport-touring κατηγορία, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε άνεση και σπορ αίσθηση. Μαζί με την Tracer 9 GT, τα νέα μοντέλα δείχνουν τη στρατηγική της εταιρείας να καθιερώσει το Y-AMT ως το επόμενο μεγάλο βήμα στη δική της “intelligent performance” φιλοσοφία.


