LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025 – Lambretta X300GT: Τεχνολογική αναβάθμιση με TFT οθόνη και δικάναλο ABS

(12/11/2025)

Η Lambretta παρουσίασε στην EICMA 2025 την  νέα X300GT, με σχεδιασμό που παραπέμπει στις κλασικές  γραμμές της εταιρίας, υιοθετώντας παράλληλα τεχνολογίες που την βάζουν σε σύγχρονα μονοπάτια.
3 Φωτογραφίες »

Η Lambretta παρουσίασε στην EICMA 2025 την νέα X300GT, με σχεδιασμό που παραπέμπει στις κλασικές γραμμές της εταιρίας, υιοθετώντας παράλληλα τεχνολογίες που την βάζουν σε σύγχρονα μονοπάτια.

TFT οθόνη με συνδεσιμότητα και φωτισμός LED.
Νέο Δικάναλο ABS για μέγιστη ασφάλεια.
Σύστημα ανάρτησης διπλού βραχίονα με 7 επίπεδα προφόρτισης.
Επανασχεδιασμένος κινητήρας με 25,1 άλογα.

mototriti Team

TFT οθόνη με συνδεσιμότητα και φωτισμός LED

Η Lambretta παρουσίασε στην EICMA 2025 την  νέα X300GT, με σχεδιασμό που παραπέμπει στις κλασικές  γραμμές της εταιρίας, υιοθετώντας παράλληλα τεχνολογίες που την βάζουν σε σύγχρονα μονοπάτια. Η νέα TFT οθόνη προσφέρει στον αναβάτη μια πληθώρα στις επιλογές  ρυθμίσεων, με τις πέντε διαφορετικές διατάξεις  και  τη συνδεσιμότητα με  το κινητό, να είναι μερικές από αυτές.  Οι έντονοι χρωματισμοί και η πληρότητα των ενδείξεων στο καντράν, σίγουρα κλέβουν την πρώτη ματιά, μόλις γυρίσει κανείς το κλειδί στη μίζα. Παράλληλα, όλα τα σώματα φωτισμού είναι πλέον τύπου LED, με το μεγάλο πίσω φανάρι- στο οποίο βρίσκονται ενσωματωμένα τα φλας- να τραβάει τα βλέμματα.

 

Νέο Δικάναλο ABS για μέγιστη ασφάλεια




Η νέα Χ300GT έρχεται με τροχούς 12 ιντσών τύπου tubeless, με διαστάσεις 120/70-12 εμπρός και 130/70-12 πίσω. Στο ήδη υπάρχον σύστημα πέδησης με δισκόφρενα, έρχεται να προστεθεί το νέο δικάναλο ABS για τη μέγιστη ασφάλεια σε απότομα φρεναρίσματα, ακόμα και σε δυσμενείς συνθήκες όπως το βρεγμένο ή κακό οδόστρωμα.
 

Σύστημα ανάρτησης διπλού βραχίονα με 7 επίπεδα προφόρτισης

Από τα πρώτα πράγματα που παρατηρούμε στην Χ300GT είναι το σύστημα διπλού βραχίονα στη μπροστινή ανάρτηση, με τα δυο αμορτισέρ, αριστερά και δεξιά του εμπρόσθιου  τροχού. Η εικόνα μας παραπέμπει σε παλιότερα, διαχρονικά μοντέλα, το σύστημα όμως σε αυτή την περίπτωση είναι ανανεωμένο, για ομαλότερη λειτουργία και καλύτερη απόδοση. Τα επτά διαφορετικά επίπεδα προφόρτισης – μπροστά και πίσω- προσφέρουν στον αναβάτη  τη δυνατότητα να εξατομικεύσει τη λειτουργία των  αναρτήσεων, σύμφωνα με τις ανάγκες του και τις απαιτήσεις κάθε βόλτας.

 

Επανασχεδιασμένος κινητήρας με 25,1 άλογα




Η Lambretta δίνει την ονομασία LSP (Lambretta Super Perfomance) στον καινούριο, υδρόψυκτο  κινητήρα των 275 κυβικών, που βρίσκεται στην καρδιά της Χ300GT. Με τη μέγιστη απόδοση να βρίσκεται στα 25,1 άλογα, ο κινητήρας είναι εξοπλισμένος με σύστημα ψεκασμού, έτσι ώστε η κατανάλωση να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και η απόδοση της δύναμης να είναι αισθητή στον αναβάτη όταν  τη χρειαστεί. Παράλληλα, έχει δοθεί σημασία και στο κομμάτι της  εμφάνισης του κινητήρα, αφού η Lambretta επιθυμεί το ιδιαίτερο σχεδιαστικό στυλ να είναι ορατό απΆ όποια γωνία κι αν κοιτάξει κανείς .
 

AUTOAGORA
AUTOAGORA