| Κινητήρας | |
|---|---|
| Τύπος | 4T, L2, Y/Ψ, 2β |
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 803 |
| Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 88 Χ 66 |
| Συμπίεση (:1) | 11,0 |
| Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 75/8.250 |
| Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 7/5.750 |
| Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 16,5 |
| Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | Δ.Α. |
| Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | Δ.Α. |
| Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
| Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
| Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | USD Kayaba 43χλστ. / - |
| Διαδρομή (χλστ.) | 130 |
| Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ Sachs / ΠΕ, ΑΕ |
| Διαδρομή (χλστ.) | 150 |
| Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/320 χλστ., τετραπίστονη ακτινική brembo, ακτινική τρόμπα, ΑΒS |
| Φρένα Π (χλστ.) | Δ/245 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
| Τροχοί - Ελαστικά | |
| Ελαστικό Ε | 120/70-17 Pirelli Diablo Rosso II |
| Ελαστικό Π | 180/55-17 Pirelli Diablo Rosso II |
| Διαστάσεις / Βάρος | |
| Μήκος (χλστ.) | Δ.Α. |
| Πλάτος (χλστ.) | Δ.Α. |
| Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.435 |
| Ύψος σέλας (χλστ.) | 805 |
| Βάρος (κιλά) | 193 (γεμάτο) |
| Εξοπλισμός | |
| ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο |
| Τraction Control / Ρυθμ. | O |
| Στροφόμετρο | N |
| Immobilizer | N |
| Yπολογιστής ταξιδιού | N |
| Μερικός χιλιομετρητής | N |
| Ένδειξη βενζίνης | O |
| Δείκτης θερμοκρασίας | Ν |
| Θερμοκρασία περιβάλλοντος | N |
| Ζελατίνα / Ρυθμ. | O |
| Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν |
| Πλάγιο σταντ | N |
| Κεντρικό σταντ | O |
| Χειρολαβές / Σχάρα | Ο/Ν |
| Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ν |



Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!
Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας
ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;
Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ
Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος
Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα
Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.