LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 3.068 αναγνώστες (30/10/2025)
Παίρνοντας ως δεδομένο το τσαμπουκαλεμένο παρουσιαστικό, δεν θα περίμενε κανείς το πόσο φιλικό μπορεί να είναι το Diavel, δεδομένων πάντα των συνθηκών. Αφού δεν φτιάχτηκε για να σουλατσάρει ανάμεσα σε
4 Φωτογραφίες »

Παίρνοντας ως δεδομένο το τσαμπουκαλεμένο παρουσιαστικό, δεν θα περίμενε κανείς το πόσο φιλικό μπορεί να είναι το Diavel, δεδομένων πάντα των συνθηκών. Αφού δεν φτιάχτηκε για να σουλατσάρει ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα ούτε να εκτελεί χρέη commuter στην κυκλοφοριακή ζούγκλα της πόλης.

Παίρνοντας ως δεδομένο το τσαμπουκαλεμένο παρουσιαστικό, δεν θα περίμενε κανείς το πόσο φιλικό μπορεί να είναι το Diavel, δεδομένων πάντα των συνθηκών. Αφού δεν φτιάχτηκε για να σουλατσάρει ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα ούτε να εκτελεί χρέη commuter στην κυκλοφοριακή ζούγκλα της πόλης. Εντούτοις, τα καταφέρνει αρκετά καλά ακόμα και σε τέτοιες συνθήκες, χάρη στη ραφιναρισμένη λειτουργία του κινητήρα στα χαμηλά και το εξαιρετικό ζύγισμα που υπερκερνάει το μικρό κόψιμο του τιμονιού. Παράλληλα, η λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρων είναι ευεργετική στην μείωση της θερμοκρασίας, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το βεντιλατέρ λειτουργεί ακόμα και με το διακόπτη απενεργοποιημένο, συμβάλλοντας στη μακροζωία του κινητήρα. Όμως το Diavel γεννήθηκε για τον ανοιχτό δρόμο και ζει για να μπολιάζει κάθε σου κύτταρο με αδρεναλίνη σε βόλτες, ταξίδια και εκδρομές. Και ενώ μπορείς να καθίσεις αναπαυτικά στη σέλα του και να απολαύσεις την επιλεγμένη διαδρομή με το cruise control ενεργοποιημένο, την ίδια στιγμή ο εκρηκτικός V4 σε προκαλεί να τον πυροδοτήσεις όταν εσύ αποφασίσεις. Με το γκάζι ανοιχτό ο V4 κραυγάζει πολεμικές ιαχές και το Diavel επιταχύνει αφιονισμένα τρελαίνοντας τα χρονόμετρα είτε μιλάμε για επιταχύνσεις από στάση είτε για ρεπρίζ με οποιαδήποτε σχέση στο σαφέστατο κιβώτιο. Εκμεταλλευόμενο το φαρδύ πίσω ελαστικό, το μακρύ μεταξόνιο και τη σωστή κατανομή βάρους, σπάει το φράγμα των 3 δευτερολέπτων στο 0-100χλμ./ώρα, 200αρίζει σε μόλις 9,18 ενώ συνεχίζει να μαζεύει χιλιόμετρα με «διαβολεμένο» ρυθμό και σταματάει μόνο όταν η βελόνα βουτήξει βαθιά στα κόκκινα της 6ης, ξεπερνώντας τα 275χλμ./ώρα., για όσο ο αυχένας σου αντέχει, μειώνοντας το προσδόκιμο ζωής των ελαστικών. Αποκαλυπτικές είναι και οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις με το 60-120 με 4η να διαρκεί 3,35δ το 60-160 4,12δ, ενώ αρκούν μόλις 6,3δ για να βρεθείς από τα 100 στα 200χλμ./ώρα.Η παλέτα των ηλεκτρονικών μετατρέπει το Diavelσε μια εύκολα διαχειρίσιμη αλλά πάντα υπολογίσιμη δύναμη. Μέσω των διαφορετικών χαρτογραφήσεων μπορείς να προσαρμόσεις το στυλ οδήγησης ανάλογα ενώ πολύ σημαντικό είναι ότι αποθηκεύει τις προτιμήσεις σου και δεν επαναφέρει τις εργοστασιακές κάθε φορά που κλείνεις το διακόπτη. Με τις κατάλληλες ρυθμίσεις και την εκμετάλλευση της ροπής, το Diavel μπορεί να οδηγηθεί σε πολύ γρήγορους ρυθμούς σε στριφτερές διαδρομές. Το χαμηλό κέντρο βάρους και το μακρύ μεταξόνιο βιδώνουν το Ιταλικό τέρας στην άσφαλτο διατηρώντας μεγάλες ταχύτητες μέσα στη στροφή και μπορείς να κυνηγήσεις γωνίες κλίσεις εφάμιλλες των καλύτερων σπορ κατασκευών. Την κατάσταση ελέγχουν κάθε στιγμή και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, με διακριτική αλλά καίρια παρουσία. Οι αναρτήσεις εξαλείφουν μαγικά τις ασφάλτινες ανωμαλίες και μεταφέρουν με ακρίβεια χιλιοστού το τι συμβαίνει κάτω από τους δύο τροχούς, την ώρα που τα φρένα άγκυρες γονατίζουν το Diavel σε κάθε πάτημα τους χωρίς το παραμικρό σημάδι κόπωσης μετά από έντονη και συνεχή κακοποίηση του συστήματος πέδησης.


Με το γκάζι ανοιχτό ο V4 κραυγάζει πολεμικές ιαχές και το Diavel επιταχύνει αφιονισμένα τρελαίνοντας τα χρονόμετρα είτε μιλάμε για επιταχύνσεις από στάση είτε για ρεπρίζ με οποιαδήποτε σχέση στο σαφέστατο κιβώτιο.

Με το γκάζι ανοιχτό ο V4 κραυγάζει πολεμικές ιαχές και το Diavel επιταχύνει αφιονισμένα τρελαίνοντας τα χρονόμετρα είτε μιλάμε για επιταχύνσεις από στάση είτε για ρεπρίζ με οποιαδήποτε σχέση στο σαφέστατο κιβώτιο.

Σελίδα 1Ducati Diavel V4 2025 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY