Παίρνοντας ως δεδομένο το τσαμπουκαλεμένο παρουσιαστικό, δεν θα περίμενε κανείς το πόσο φιλικό μπορεί να είναι το Diavel, δεδομένων πάντα των συνθηκών. Αφού δεν φτιάχτηκε για να σουλατσάρει ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα ούτε να εκτελεί χρέη commuter στην κυκλοφοριακή ζούγκλα της πόλης.
Με το γκάζι ανοιχτό ο V4 κραυγάζει πολεμικές ιαχές και το Diavel επιταχύνει αφιονισμένα τρελαίνοντας τα χρονόμετρα είτε μιλάμε για επιταχύνσεις από στάση είτε για ρεπρίζ με οποιαδήποτε σχέση στο σαφέστατο κιβώτιο.
Αποκαλυπτικές είναι και οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις με το 60-120 με 4η να διαρκεί 3,35δ το 60-160 4,12δ, ενώ αρκούν μόλις 6,3δ για να βρεθείς από τα 100 στα 200χλμ./ώρα.