LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Κινητήρας

Διαβάστηκε από 3.072 αναγνώστες (30/10/2025)
Ο V4 Granturismo των 1158 κυβικών είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής! Προερχόμενος από το Desmosedici Stradale της Panigale V4 και τη Streetfighter V4 αλλά με ηπιότερα χαρακτηριστικά, διαθέτει περιεχόμενη
3 Φωτογραφίες »

Ο V4 Granturismo των 1158 κυβικών είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής! Προερχόμενος από το Desmosedici Stradale της Panigale V4 και τη Streetfighter V4 αλλά με ηπιότερα χαρακτηριστικά, διαθέτει περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών με σειρά ανάφλεξης Twin Pulse, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, και συμβατικό σύστημα βαλβίδων για μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις με αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χιλιόμετρα.

Ο V4 Granturismo των 1158 κυβικών είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής! Προερχόμενος από το Desmosedici Stradale της Panigale V4 και τη Streetfighter V4 αλλά με ηπιότερα χαρακτηριστικά, διαθέτει περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών με σειρά ανάφλεξης Twin Pulse, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, και συμβατικό σύστημα βαλβίδων για μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις με αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χιλιόμετρα. Η απόδοση φτάνει τους 168 ίππους στις 10.750σαλ. και τα 12,8kg-m ροπής στις 7.500σαλ., με το σύστημα απενεργοποίησης των δύο πίσω κυλίνδρων στις χαμηλές ταχύτητες να συνεισφέρει σε μειωμένη θερμοκρασία και κατανάλωση καυσίμου. Η μέση τιμή κυμαίνεται κοντά στα 6,8λ./100χλμ. ενώ πέφτει στα 4,9λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού εκμεταλλευομένη τη σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου. Το τελικό με τις τετραπλές απολήξεις σηματοδοτεί τον εμποτισμό του Diavel με τετρακύλινδρες ιαχές και παρά το μπάσο ήχο που παράγει φροντίζει να συμμορφώνεται με τις Euro5+ προδιαγραφές. Οι 4 χαρτογραφήσεις Sport, Touring, Urban και Wet, διαμορφώνουν ανάλογα τις παραμέτρους απόδοσης και ρυθμίζουν σύμφωνα με τις επιθυμίες του αναβάτη την πληρέστατη σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει traction control, wheelie control, cornering ABS, , launch control, cruise control και quickshifter διπλής κατεύθυνσης.


Η απόδοση φτάνει τους 168 ίππους στις 10.750σαλ. και τα 12,8kg-m ροπής στις 7.500σαλ., με το σύστημα απενεργοποίησης των δύο πίσω κυλίνδρων στις χαμηλές ταχύτητες να συνεισφέρει σε μειωμένη θερμοκρασία και κατανάλωση καυσίμου.

Η απόδοση φτάνει τους 168 ίππους στις 10.750σαλ. και τα 12,8kg-m ροπής στις 7.500σαλ., με το σύστημα απενεργοποίησης των δύο πίσω κυλίνδρων στις χαμηλές ταχύτητες να συνεισφέρει σε μειωμένη θερμοκρασία και κατανάλωση καυσίμου.

Σελίδα 1Ducati Diavel V4 2025 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY