• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όπως και όσο και ότι. Το XSR700 δεν είναι για να το μελετάς πολύ στο πως θα το οδηγήσεις, ότι και αν του πεις θα το κάνει και θα το κάνει διασκεδαστικά.

Οδηγώντας: Κερνάει αδρεναλίνη!

Να και το καλό σημείο, πάμε κατευθείαν στο ψητό. Το XSR700 παρελήφθη κοντά στο κέντρο των Αθηνών και έπρεπε σε πρώτη φάση να ανέβει στο γραφεία του περιοδικού, στον Άγιο Στέφανο. Την ημέρα εκείνη ο βιορυθμός μου δεν πρέπει να ήταν στα καλύτερα του, σημειωτέων επίσης, ότι ανάρρωνα και από μια καραμπινάτη ίωση.

Με λίγα λόγια δεν είχα όρεξη για παιχνίδια και απλά ήθελα να τελειώνω με την διεκπεραίωση της διακίνησης, σκοπεύοντας να ασχοληθώ από την επομένη με το XSR700. Στα πρώτα 100 μέτρα μου έκανε μεγάλη εντύπωση η ευελιξία της μοτοσικλέτας, στο ένα χιλιόμετρο είχα αρχίσει να ενθουσιάζομαι με αυτό που εισέπραττα ως αίσθηση από την μηχανή και μετά από 2 χιλιόμετρα ξέχασα τα πάντα και μπήκα στο ωραίο το οδηγικό το mode, το “πρόστυχο” που λέμε.

Γυρνώντας στο γραφείο με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά, βρήκα μπροστά μου συντάκτες του αδελφού περιοδικού Auto Τρίτη και έπιασα να τους λέω τι ωραίο μηχανάκι ήταν αυτό που οδήγησα και πόσο ωραία πάει και τι fun προσφέρει στην καθημερινότητα και τέτοια. Το απαθές βλέμμα τους και οι μετριοπαθείς -από υποχρέωση και ευγένεια- αντιδράσεις τους με προσγείωσαν κάπως απότομα. Όχι, δεν οφειλόταν στο ότι οι άνθρωποι οδηγάνε και γράφουν για αυτοκίνητα αλλά στο ότι δεν έχουν οδηγήσει το XSR700! Aυτό πίστευα, γιατί τόσο ενθουσιασμένος ήμουν.

Για να αποφευχθούν παρεξηγήσεις, δεν ισχυρίζομαι ότι η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα αλλάζει τα δεδομένα, ούτε ότι πρόκειται για φονέα γιγάντων και τέτοια αβάσιμα και υπερβολικά. Απλά είναι εύκολη, διασκεδαστική, και σε προκαλεί συνέχεια να την “πηγαίνεις”. Όπως με το MT-07, έτσι και με το XSR700, η Yamaha δημιούργησε μια μοτοσικλέτα που “χωράει” την υπερβολή της στην καθημερινότητα σου. Όσο χρειάζεται, έτσι για να αισθάνεσαι συχνά ότι την φτάνεις στα όρια της, κάτι που είναι ιδιαίτερά απολαυστικό. Με κυριότερο υποκινητή τον κινητήρα αλλά και την αμέριστη συμπαράσταση φρένων και αναρτήσεων, το XSR700 σε βάζει συνεχώς “στην πρίζα” και σε προκαλεί να παίξεις μαζί του.

Μέσα στην πόλη ελίσσεται με πολύ μεγάλη ευκολία και το μόνο που θέλει λίγη προσοχή είναι να μην βρει το τιμόνι στους καθρέπτες των αυτοκινήτων στα πολύ στενά περάσματα. Όταν υπάρχει ροή στην κίνηση, το XSR700 πετάγεται να γεμίσει όποιο κενό και αν βρεθεί μπροστά του, ενώ σε ανοικτό πεδίο, απλά ανοίγεις το γκάζι και φτάνεις εύκολα σε ταχύτητες που σηκώνουν αυτόφωρο. Φυσικά και μπορεί να επιβιώσει και αυτό και ο αναβάτης του σε αστικό περιβάλλον λοιπόν, το καταευχαριστιούνται και οι δύο! Στις πολύ σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα θέλει κάποιος να κινηθεί γρήγορα, μπορεί να κουμπωθεί μια τετάρτη στο μαλακό και θετικό κιβώτιο και το XSR700 να μετατραπεί σε παπί, κανένα πρόβλημα.

Έξω από την πόλη, όπως είναι άμεσα αντιληπτό από την γυμνή φύση της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας, δεν λέει να κάνει κάποιος ταξίδι με υψηλές ταχύτητες. 

Η μοτοσικλέτα μπορεί να στείλει το ταχύμετρο πάνω από τα 200 με ευκολία (220 είδαμε στο κοντέρ) και παραμένει σταθερή αλλά η παντελής έλλειψη προστασίας από τον αέρα θα κουράσει πολύ γρήγορα τον οδηγό, ο οποίος παλεύει να κρατηθεί από το τιμόνι, του οποίου οι μεγάλοι μοχλοί επηρεάζουν άμεσα την πορεία της μηχανής. Να λοιπόν μια αλληλουχία γεγονότων που αποδεικνύει τα αυταπόδεικτα, ότι το XSR700, δεν είναι GT. Από την άλλη, το να διανύει κανείς μεγάλες μονότονες αποστάσεις στην εθνική με ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα όπου παλεύεται ο αέρας, είναι απίστευτα πληκτικό.

Η λύση, που δεν είναι καθόλου ανάγκης - αλλά λογικής, είναι να πάει όπου θέλει κανείς από επαρχιακούς δρόμους. Σε αυτό το πεδίο το χαμόγελο επιστρέφει στα χείλη, αφού οι συνθήκες επιτρέπουν το ξεδίπλωμα των αρετών της μοτοσικλέτας. Φρένα άψογα, με  “καβάτζα” το επίσης πολύ καλό ABS και αναρτήσεις που στέκονται στο ύψος των περιστάσεων σε κάθε περίπτωση. Το πιρούνι είναι μαλακό στην λειτουργία του και προσφέρει άνεση αλλά είναι και αυτό που θα διαμαρτυρηθεί πρώτο όταν  τα πράγματα ζορίσουν. Δεν τσεκάρεται ως πρόβλημα αλλά στην περίπτωση που κάποιος θελήσει να κάνει αναβάθμιση στην μοτοσικλέτα, αυτή θα πρέπει να είναι η αφετηρία του, με λαδάκια και ελατήρια.  

Mε το XSR700  λοιπόν μπορείς να “ξελυσσάξεις” στα στροφιλίκια γλεντώντας το, είτε οδηγώντας με ακρίβεια, γραμμές, συνέπεια και τέτοια επιστημονικά, είτε πηγαίνοντας χύμα και σχιζοφρενικά του τύπου “α, ωραία θεά εδώ κάτσε να την θαυμάσω λίγο” και σε 5 δεύτερα να έχεις στύψει το γκάζι μπαίνοντας όπως στην επόμενη στροφή. Δεν έχει πρόβλημα.   

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ