• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο υποκινητής, ο μπαχαλάκιας, ο προβοκάτορας! Φανταστικός ο κινητήρας του XSR700, σε αυτόν οφείλεται κυρίως η fun προσωπικότητα της μοτοσικλέτας.

Κινητήρας: Σε προκαλεί να τον "στύψεις"

Γνώριμος ο κινητήρας από το MT-07, δεν άλλαξε καθόλου στο XSR700 και αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση κακό! Δικύλινδρος σε σειρά, με στρόφαλό 270 μοιρών, χωρητικότητα 689 κ.εκ. και απόδοση 74,8 ίππων και 6,9 kg-m ροπής. Παραμένει ένας από τους πιο χορταστικούς σε απόδοση και διασκεδαστικούς κινητήρες στην κατηγορία και όχι μόνο.

Για να μην παρεξηγηθούμε, φυσικά δεν μπορεί να συγκριθεί με έναν V2 στα 1200 κ.εκ., δεν εννοούμε αυτό! Αλλά έχει γεμάτη απόδοση παντού, είναι ροπάτος, στροφάρει εύκολα και σχεδόν σε παρακάλα να τον ξεζουμίζεις σε κάθε περίσταση ακόμα και αν δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο.

Στον κινητήρα του χρωστάει το XSR700 το μεγαλύτερο ποσοστό του fun factor που έχει ως μοτοσικλέτα και αυτός ο κινητήρας είναι επίσης μια από τις βασικές αιτίες που δεν θα “αγιάσεις” εύκολα όταν κινείσαι με το συγκεκριμένο Yamaha. Φυσικά και είναι ελαστικός και με ομαλή λειτουργία χαμηλά, επιτρέποντας χαλαρές βόλτες και ρομαντικά σουλάτσα με τον ήλιο να δύει κτλ-κτλ.

Το θέμα είναι ποιος θα μπορέσει να κρατηθεί και να μην ανοίξει το γκάζι... Ευτυχώς που η εξάτμιση βγάζει ψίθυρο για ήχο γιατί σε διαφορετική περίπτωση το XSR700 θα ήταν τέρμα γκάζι ακόμα και στο ζέσταμα! Από την άλλη, ο ήχος από το φιλτροκούτι στις υψηλές στροφές είναι πολύ εθιστικός, οπότε όπως καταλαβαίνετε, “σωτηρία” δεν υπάρχει, αν θέλετε μια μοτοσικλέτα για να κινείστε χαλαρά και χωρίς εξάρσεις, κοιτάξτε κάτι άλλο.  

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ