Με το ΝΜΑΧ η Yamaha δημιούργησε τη δική της κορυφαία πρόταση στα “καθαρόαιμα” αστικά scooters. Εξαιρετική οικονομία από το δυνατό για τον κυβισμό μοτέρ, ευρύχωρη θέση οδήγησης, πολύ καλή συμπεριφορά εντός και εκτός των τειχών αλλά και μια άνετη θέση οδήγησης που θα εκτιμήσουν αναβάτες σχεδόν κάθε φυσιολογικού μεγέθους. Στα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε τους καλούς αποθηκευτικούς χώρους, την μοντέρνα σχεδίαση αλλά και την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε το πολύ καλό στάνταρ ABS που κάνει το NMAX το μοναδικό scooter με αυτό το πολύτιμο σύστημα ασφάλειας κάτω από τα 3.000 ευρώ. Αυτό είναι από μόνο του ικανό να βάλει την πρόταση της Yamaha στη κορυφή της λίστας σας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
125 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
52x58,7 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
12/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/7.250 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6,6 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
3,1 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
127 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
123 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /230, 2πίστονη δαγκάνα |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /230, 2πίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-13" |
Ελαστικό Π |
130/70-13" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.955 |
Πλάτος (χλστ.) |
740 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.350 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
765 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr