Με το ΝΜΑΧ η Yamaha δημιούργησε τη δική της κορυφαία πρόταση στα “καθαρόαιμα” αστικά scooters. Εξαιρετική οικονομία από το δυνατό για τον κυβισμό μοτέρ, ευρύχωρη θέση οδήγησης, πολύ καλή συμπεριφορά εντός και εκτός των τειχών αλλά και μια άνετη θέση οδήγησης που θα εκτιμήσουν αναβάτες σχεδόν κάθε φυσιολογικού μεγέθους. Στα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε τους καλούς αποθηκευτικούς χώρους, την μοντέρνα σχεδίαση αλλά και την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε το πολύ καλό στάνταρ ABS που κάνει το NMAX το μοναδικό scooter με αυτό το πολύτιμο σύστημα ασφάλειας κάτω από τα 3.000 ευρώ. Αυτό είναι από μόνο του ικανό να βάλει την πρόταση της Yamaha στη κορυφή της λίστας σας.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
125 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
52x58,7 |
|
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
12/7.500 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/7.250 |
|
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6,6 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
3,1 |
|
Βάρος, πλήρες (kg) |
127 |
|
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
123 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
|
Διαδρομή |
Δ.Α. |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /230, 2πίστονη δαγκάνα |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /230, 2πίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
110/70-13" |
|
Ελαστικό Π |
130/70-13" |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.955 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
740 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.350 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
765 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
|
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
Στροφόμετρο |
Ν |
|
Immobiliser |
Ν |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ν/Ν |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
Y |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Test Ride Voge: DS625X, DS800X Rally & SR16 200 – Οδήγησε τα αγαπημένα σου Voge!
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
Best Moto 2026: 30 χρόνια θεσμός – Ψήφισε & κέρδισε ένα Zontes 368G
Moto Ξουχέλλης: Eπίσημος συνεργάτης Kawasaki /ΚSR Group
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.