Με το ΝΜΑΧ η Yamaha δημιούργησε τη δική της κορυφαία πρόταση στα “καθαρόαιμα” αστικά scooters. Εξαιρετική οικονομία από το δυνατό για τον κυβισμό μοτέρ, ευρύχωρη θέση οδήγησης, πολύ καλή συμπεριφορά εντός και εκτός των τειχών αλλά και μια άνετη θέση οδήγησης που θα εκτιμήσουν αναβάτες σχεδόν κάθε φυσιολογικού μεγέθους. Στα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε τους καλούς αποθηκευτικούς χώρους, την μοντέρνα σχεδίαση αλλά και την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε το πολύ καλό στάνταρ ABS που κάνει το NMAX το μοναδικό scooter με αυτό το πολύτιμο σύστημα ασφάλειας κάτω από τα 3.000 ευρώ. Αυτό είναι από μόνο του ικανό να βάλει την πρόταση της Yamaha στη κορυφή της λίστας σας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
125 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
52x58,7 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
12/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/7.250 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6,6 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
3,1 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
127 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
123 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /230, 2πίστονη δαγκάνα |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /230, 2πίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-13" |
Ελαστικό Π |
130/70-13" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.955 |
Πλάτος (χλστ.) |
740 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.350 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
765 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγη;
Εσένα σε νοιάζει η χώρα κατασκευής ή η χώρα προέλευσης;
Μποτάκι Oxford Kickback: Αδιάβροχη προστασία με κλασσικό στυλ
KTM 790 Duke και 790 Adventure σε πορεία πλήρους ανανέωσης
Suzuki GSX-S 1000GX: Sport crossover με δύναμη όσο ένα superbike!
Ola Diamondhead: H ηλεκτρική superbike με ορίζοντα το 2027
Ρεαλισμός ή κατάντια, να μετράμε κατανάλωση στη μοτοσυκλέτα;
Royal Enfield Classic 350 - Test
Παρουσίαση: Eneos GP4T Ultra Street 5W-40
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025