Με το ΝΜΑΧ η Yamaha δημιούργησε τη δική της κορυφαία πρόταση στα “καθαρόαιμα” αστικά scooters. Εξαιρετική οικονομία από το δυνατό για τον κυβισμό μοτέρ, ευρύχωρη θέση οδήγησης, πολύ καλή συμπεριφορά εντός και εκτός των τειχών αλλά και μια άνετη θέση οδήγησης που θα εκτιμήσουν αναβάτες σχεδόν κάθε φυσιολογικού μεγέθους. Στα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε τους καλούς αποθηκευτικούς χώρους, την μοντέρνα σχεδίαση αλλά και την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε το πολύ καλό στάνταρ ABS που κάνει το NMAX το μοναδικό scooter με αυτό το πολύτιμο σύστημα ασφάλειας κάτω από τα 3.000 ευρώ. Αυτό είναι από μόνο του ικανό να βάλει την πρόταση της Yamaha στη κορυφή της λίστας σας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
125 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
52x58,7 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
12/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/7.250 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6,6 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
3,1 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
127 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
123 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /230, 2πίστονη δαγκάνα |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /230, 2πίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-13" |
Ελαστικό Π |
130/70-13" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.955 |
Πλάτος (χλστ.) |
740 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.350 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
765 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
Νέα CFMoto 450SR 2025: Με πιο δυνατό κινητήρα στα 51 άλογα!
Βάζεις τιμή στο κεφάλι σου, «ηλίθιε»;
QJMOTOR COV 125: Αφιξη τον Σεπτέμβριο με 15 άλογα στα όρια της A1!
Test ADV κράνος Yohe 632A SV: Με κορυφαίο VfM στην κατηγορία του
Έρχεται η βενζίνη E20: Τι σημαίνει για τη μοτοσυκλέτα σου και πώς να προετοιμαστείς
Ο Ιωάννης Δ. Σαρακάκης εξελέγη Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr