Τεχνικά Χαρακτηριστικά
|
|
Κινητήρας |
3Κ, 4T, Υ/Ψ, 12β, 2ΕΕ |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
675 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
74x52.3 |
Συμπίεση
(:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
106/11.850 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,9/9.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
17,4 / Δ.Α. |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
6,4 |
Βάρος
(kg, γεμάτο) |
182 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
235 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Δυο δοκών αλουμινίου |
Αναρτήσεις
Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba 41 χλστ. ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
115 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό αμορτισέρ Kayaba piggy back, AE, AΣ |
Διαδρομή |
135 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ, 310χλστ., ακτινικές δαγκάνες 4Ε της Nissin, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ, 220 χλστ., δαγκάνα 1Ε της Brembo, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17'' |
Ελαστικό
Π |
180/55-17'' |
Διαστάσεις
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.055 |
Πλάτος (χλστ.) |
740 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
820 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.410 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Υ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
Υ |
Κεντρικό
σταντ |
_ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
Υ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Υ |
Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
Ducati Diavel V4 «Black Roadster»: Ακόμα σκοτεινότερη, ακόμα εντυπωσιάζει
Δοκιμή Voge DS900X: Το τυχερό 9άρι
Kawasaki Z900RS SE Limited Edition: Η δίτροχη «τούρτα» για τα 50 χρόνια Kawasaki Γερμανίας
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Παρουσίαση Mitas Terra Force-R: Μεικτής χρήσης για να κατακτήσεις κάθε δρόμο
YADEA FIERIDER: Ηλεκτρικό με δίπλωμα αυτοκινήτου και ισχύ 11kW
Bridgestone και Kawasaki ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη νέα Ninja 1100SX
CFMOTO 800MT-X από 675NK της MUVUS: Είδαμε τα μοντέλα προπαραγωγής και τα περιμένουμε
GPX POPZ 125: Σε έκπτωση το παπί που κάνει 180 χλμ με 7 ευρώ
Nord ζεύγος κάλυμμα θερμικής προστασίας χεριών ( χούφτες)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr