Η KYMCO δεν έμεινε μόνο στις αισθητικές βελτιώσεις, αλλά προχώρησε σε ουσιαστική αναβάθμιση των scooter της. Η μεγάλη αλλαγή για το 2014 είναι το νέο πλαίσιο, που υπόσχεται μεγαλύτερη σταθερότητα στην οδήγηση. Μαζί με τη μετακόμιση της βενζίνης στο πάτωμα της ποδιάς, το «+» χαμήλωσε εντυπωσιακά το κέντρο βάρους του, εκτοξεύοντας την ίδια στιγμή την παροιμιώδη ευελιξία της απλής έκδοσης σε ακόμη ψηλότερα επίπεδα. Αδύναμος κρίκος εδώ είναι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Kenda, που όπως και στα περισσότερα scooter που φθάνουν στη χώρα μας αποδεικνύονται αρκετά σκληρά για τα κάκιστα, γλιστερά ελληνικά οδοστρώματα. Ένα ζευγάρι ευρωπαϊκά ελαστικά είναι το καλύτερο δώρο για το «+», ένα δώρο πραγματική επένδυση που θα δώσει την ευκαιρία σε πλαίσιο και αναρτήσεις να ξεδιπλώσουν όλες τους τις αρετές. Όπως έχει, στο στεγνό το κράτημα είναι αρκετά καλό, όμως στο βρεγμένο κακό οδόστρωμα χρειάζεται προσοχή από τον αναβάτη.
Οι αναρτήσεις προσφέρουν καλό κράτημα, ενώ ταυτόχρονα
απορροφούν ένα μεγάλο μέρος των ανωμαλιών, μην αφήνοντας τα σαμάρια στο δρόμο
να περάσουν ενοχλητικά κοπανήματα σε χέρια και μέση. Όσον αφορά στα φρένα, μεγαλύτερος
από της απλής έκδοσης είναι ο μπροστινός δίσκος, που βρίσκεται πλέον στα 260
χιλιοστά, προσφέροντας και βελτιωμένο φρενάρισμα. Αν κάποιος παραπονεθεί για τη
μονή δαγκάνα εμπρός, θα πρέπει να λάβει υπόψη του τη μικρή τελική του Agility, η οποία δεν χρειάζεται
απαραίτητα δεύτερο πιστόνι στη δαγκάνα.
Πόσο πάνω από το όριο βρίσκεται το όριο;
Scooter: Τα 300αρια με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Γιατί να πληρώνουν διόδια οι μοτοσυκλέτες;
Τι αξίζει στους οδηγούς που δεν ανάβουν φλάς;
Παρουσίαση μπαταρίες Dynavolt λιθίου: Μικρό βάρος, υψηλή απόδοση
ESF E-Ride Scorpion: Με άμεση διαθεσιμότητα & χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Keeway Vieste 125: Mini GT με 2.390 ευρώ
Καλοκαιρινά γάντια Five Tricks
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr