Πραγματικό On-Off, καθώς κάνει το Off πράξη. Πραγματικό εκτός δρόμου Adventure, καθώς δεν “πατάει” απλά χώμα, αλλά το σπάει, το τσακίζει, το οργώνει! Πραγματικό εργαλείο διπλής χρήσης, καθώς κανένα άλλο ‘‘πολιτικό’’ μοντέλο παραγωγής δεν μπορεί ούτε καν να πλησιάσει το εύρος δυνατοτήτων του. Με κορυφαία περιφερειακά, φοβερά διασκεδαστικό χαρακτήρα, εκρηκτικό κινητήρα, απλησίαστες αναρτήσεις και πλαίσιο τέρας στιβαρότητας, και με τεράστιες δυνατότητες που θα εξερευνάτε για μια ζωή, άριστο τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, το 690 Enduro R είναι πραγματικά απαράμιλλο!
ΚΤΜ 690 Duke |
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ,4Β, 1EEK |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
690 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
102x84,5 |
|
Συμπίεση (:1) |
12,6 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
67/Δ.Α. |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός Keihin, Ride By Wire, 4 χάρτες (Soft 1 / Standard 3,4,5,6,7,8,9 / Advanced 2) Κακή ποιότητα καυσίμου 0 |
|
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
12 / 2,5 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,2 |
|
Βάρος (kg, κενό / γεμάτο) |
143 / Δ.Α. |
|
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
191 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
|
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι WP 4860 48χλστ., ΑΣ στο ένα καλάμι, ΑΕ στο άλλο |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
250 |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ WP 4618, ΠΕ, ΑΣ low & high, ΑΕ |
|
Διαδρομή |
250 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, δαγκάνα Βrembo, 2Ε /300, ABS Bosch 9M |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 1E Brembo, ΑBS Bosch 9M |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
Metzeler Enduro 3 Sahara 90/90-21 |
|
Ελαστικό Π |
Metzeler Enduro 3 Sahara 140/80-18 |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Πλάτος (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.504 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
910 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
|
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
Στροφόμετρο |
Υ |
|
Immobiliser |
Ν |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Δείκτης βενζίνης |
Ν |
|
Δείκτης θερμοκρασίας |
Υ |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
Ν |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Test Ride Voge: DS625X, DS800X Rally & SR16 200 – Οδήγησε τα αγαπημένα σου Voge!
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
Best Moto 2026: 30 χρόνια θεσμός – Ψήφισε & κέρδισε ένα Zontes 368G
Moto Ξουχέλλης: Eπίσημος συνεργάτης Kawasaki /ΚSR Group
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.