• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Δέρμα ή Cordura: Ποιο είναι καλύτερο τελικά;

Δέρμα ή Cordura: Ποιο είναι καλύτερο τελικά;

Το διαχρονικό και δοκιμασμένο δέρμα έρχεται σε σύγκρουση με το μοντέρνο και τεχνολογικά εξελιγμένο συνθετικό ύφασμα. Ποιος τελικά κερδίζει σε αυτή τη μάχη για την προστασία του αναβάτη;

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Διαχρονικό δέρμα ή σύγχρονο συνθετικό ύφασμα

Το ερώτημα δέρμα ή cordura απασχολεί πολλούς αναβάτες που ετοιμάζονται να προχωρήσουν σε αγορά προστατευτικού εξοπλισμού και οι απόψεις διίστανται. Από την μία, υπάρχει η άποψη ότι το δέρμα είναι αναντικατάστατο, καθώς συγκεντρώνει πολλά λειτουργικά πλεονεκτήματα και όχι μόνο. Από την άλλη, η cordura όπως γενικευμένα λέγεται στην καθομιλουμένη κάθε συνθετικό ύφασμα που χρησιμοποιείται στα είδη μοτοσυκλέτας, είναι συνήθως πιο προσιτή σε τιμές και αρκετά πιο διαδεδομένη. Τι λοιπόν από τα δύο είναι καλύτερο; Ας τα δούμε αναλυτικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δέρμα: Στο πλευρό του μοτοσυκλετιστή εδώ και δεκαετίες


Από τα πρώτα χρόνια της μοτοσυκλέτας, ο δερμάτινος ρουχισμός ήταν σήμα κατατεθέν του αναβάτη. Το δέρμα είναι ένα από τα αρχαιότερα υλικά ένδυσης, αν όχι το αρχαιότερο και έχει πολλά πλεονεκτήματα που το καθιέρωσαν τόσο στην μοτοσυκλέτα όσο και ως υλικό πολυτελείας. Το δέρμα είναι πολύ ανθεκτικό, έχει μια «ζεστή», ευχάριστη αίσθηση ως ρούχο και αποπνέει κύρος και πολυτέλεια. Παράλληλα, με την κατάλληλη κατεργασία, μπορεί να αδιαβροχοποιηθεί και να θερμομονωθεί, ενώ υπάρχει φυσικά και σε ποικιλίες με διαφορετικά χαρακτηριστικά ανάλογα με τις απαιτήσεις χρήσης.

Στην μοτοσυκλέτα, δέρμα για κατασκευή μπουφάν χρησιμοποιείται από τις απαρχές της σχεδόν, ενώ στην πορεία ο ρουχισμός εξελίχθηκε μαζί με το όχημα. Το δερμάτινο μπουφάν αποτελούσε μέσο προστασίας, αντικείμενο γκαρνατόμπας, ακόμα και δήλωση... επανάστασης, στα άγρια χρόνια του μοτοσυκλετισμού. Σήμερα, με τόσα υλικά διαθέσιμα, θα μπορούσε κανείς να αναρωτηθεί γιατί το δέρμα χρησιμοποιείται ακόμα τόσο εκτενώς. Μεγάλο μέρος της απάντησης βρίσκεται στο ότι το δέρμα έχει εξαιρετική αντοχή στην τριβή, οπότε σε περίπτωση πτώση και συρσίματος, θα προστατεύσει το σώμα του αναβάτη. Σαφές μειονέκτημά του το μεγάλο του κόστος, απόρροια των ακριβών διαδικασιών απόκτησης, κατεργασίας, βαφής και ραφής του σε ρούχα.

Cordura: Μοντέρνα, πολύπλευρη και προσιτή


H λέξη cordura, που χρησιμοποιείται εν γένει σχεδόν για κάθε «υφασμάτινο» αξεσουάρ μοτοσυκλέτας, είναι στην πραγματικότητα... η ίδια η εμπορική ονομασία αυτού του τύπου υφάσματος, το οποίο έχει βάση το Nylon και αυτή τη χαρακτηριστική υφή. Κατασκευάστηκε πρώτη φορά το 1929 και πήρε την τελική του μορφή το 1966, όταν το Nylon αντικατέστησε το συνθετικό μετάξι στην πλέξη του. Το υλικό αυτό φτιάχτηκε για να αντέχει σε σκληρή χρήση, για αυτό και γρήγορα βρήκε το δρόμο του στο χώρο των ρούχων μοτοσυκλέτας. Όντας πιο εύχρηστο, πιο άμεσα διαθέσιμο και τελικά πιο προσιτό από το δέρμα, τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα «κορντούρας» στην αγορά είναι όλο και περισσότερα. Σε σχέση με τα «δέρματα», ο υφασμάτινος εξοπλισμός έχει πολλά θετικά που του έχουν χαρίσει ένα μεγάλο μερίδιο στην προτίμηση του κόσμου. Το μειονέκτημά της είναι ότι δεν έχει ελαστικότητα, οπότε δεν μπορεί να τεντωθεί και είναι πιο εύκολο να σχιστεί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »