Στέκεται στην κορυφή των street μοτοσικλετών για δίπλωμα κατηγορίας Α2, από πλευράς κυβισμού, έχει πολύ καλές επιδόσεις για τη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ επιθυμεί να κλέψει και ένα μικρό μερίδιο και από τα αμέσως μεγαλύτερα και ισχυρότερα –αλλά όχι Α2- “650άρια”. Η τιμή του βέβαια, που βρίσκεται κοντά σε αυτά είναι από τους ελάχιστους λόγους που μπορεί να αποθαρρύνει έναν αναβάτη με “ανοιχτό” δίπλωμα στα χέρια του, από το να το κάνει δικό του.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ, 8β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
471 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
67x66,8 |
|
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
47/8.500 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
4,4/7.000 |
|
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
16,7 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
4,3 |
|
Βάρος, πλήρες (kg) |
190 |
|
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
186 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι |
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό, 41 χλστ., ΠΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
125 |
|
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
|
Διαδρομή |
63 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /320, 2Ε, ABS |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 1Ε ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
|
Ελαστικό Π |
160/60-17" |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.080 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
790 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.410 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
|
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Immobiliser |
Y |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Υ/Ν |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
Ν |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
200άρια scooter με την καλύτερη επίδοση στο 0-80 χλμ./ώρα
QJ Motor SRV 400VS: Η νέα Cruiser της QJ Motor που θα δούμε στην EICMA
Honda V3R Turbo: Νέος κινητήρας V3 και ηλεκτρικό turbo στην EICMA 2025 (ΒΙΝΤΕΟ)
Yamaha Tracer 9GT Y-AMT - Test
BMW C400 GT 2025: Νέα ηλεκτρονικά και έξτρα αποθηκευτικός χώρος
Ducati DesertX 2026: Σειρά από κατασκοπευτικές φωτογραφίες και φήμες για τη νέα «βασίλισσα»
Morbidelli T502X: Έφτασε το νέο Ιταλικό Adventure για την Α2 κατηγορία
Yamaha Jog: Το δίχρονο “πυραυλάκι” των 90s
Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026 – Έρχεται με τη νέα μετάδοση YECVT!
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
ουσιαστικα μηχανακι για να ατομο..
Απάντηση: Και όμως όχι, αγαπητέ φίλε/φίλη!