Στέκεται στην κορυφή των street μοτοσικλετών για δίπλωμα κατηγορίας Α2, από πλευράς κυβισμού, έχει πολύ καλές επιδόσεις για τη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ επιθυμεί να κλέψει και ένα μικρό μερίδιο και από τα αμέσως μεγαλύτερα και ισχυρότερα –αλλά όχι Α2- “650άρια”. Η τιμή του βέβαια, που βρίσκεται κοντά σε αυτά είναι από τους ελάχιστους λόγους που μπορεί να αποθαρρύνει έναν αναβάτη με “ανοιχτό” δίπλωμα στα χέρια του, από το να το κάνει δικό του.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ, 8β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
471 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
67x66,8 |
|
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
47/8.500 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
4,4/7.000 |
|
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
16,7 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
4,3 |
|
Βάρος, πλήρες (kg) |
190 |
|
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
186 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι |
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό, 41 χλστ., ΠΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
125 |
|
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
|
Διαδρομή |
63 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /320, 2Ε, ABS |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 1Ε ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
|
Ελαστικό Π |
160/60-17" |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.080 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
790 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.410 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
|
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Immobiliser |
Y |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Υ/Ν |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
Ν |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Έφτασε το Moto Morini Alltrhike στην Ελλάδα με τιμή 5.990 ευρώ
Ducati Formula 73: Έγγραφα δηλώνουν νέο μοντέλο – Θα έχουμε νέο vintage sport για το 2026;
Από το πρώτο testride στο πρώτο σου ηλεκτρικό: οδηγός χωρίς άγχος
Test LS2 Advant II: Προσεχώς Best Seller με την αξία του
Αναστολή λειτουργίας της Jetoil: Αιφνιδιαστική εξέλιξη στην αγορά καυσίμων
Lifan LF 125: Με κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ , φρένα με CBS και τιμή 1.799 ευρώ
Γυαλιστερό χρώμιο στη μοτοσυκλέτα χωρίς ειδικά προϊόντα: Το απλό κόλπο που κάνει δουλειά
Honda MotoGP 2027: Πρώτη δοκιμή του νέου πρωτοτύπου με κινητήρα 850 κ.εκ. στο Sepang
Μπαράζ ελέγχων από την Τροχαία Αττικής: Στο στόχαστρο οι παράνομοι «παρκαδόροι» νυχτερινών κέντρων
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2025 ανά όμιλο - Αναλυτικός πίνακας
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
ουσιαστικα μηχανακι για να ατομο..
Απάντηση: Και όμως όχι, αγαπητέ φίλε/φίλη!