Στέκεται στην κορυφή των street μοτοσικλετών για δίπλωμα κατηγορίας Α2, από πλευράς κυβισμού, έχει πολύ καλές επιδόσεις για τη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ επιθυμεί να κλέψει και ένα μικρό μερίδιο και από τα αμέσως μεγαλύτερα και ισχυρότερα –αλλά όχι Α2- “650άρια”. Η τιμή του βέβαια, που βρίσκεται κοντά σε αυτά είναι από τους ελάχιστους λόγους που μπορεί να αποθαρρύνει έναν αναβάτη με “ανοιχτό” δίπλωμα στα χέρια του, από το να το κάνει δικό του.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
471 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
67x66,8 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
47/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
4,4/7.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
16,7 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
4,3 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
190 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
186 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό, 41 χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
125 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
63 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /320, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 1Ε ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
160/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.080 |
Πλάτος (χλστ.) |
790 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.410 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Υ/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Τα πιο δυνατά μικρά Supersport στην Α2 κατηγορία
Θα αντέξουν οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες απέναντι στην επέλαση των Κινέζων;
X-MAX 300: Αν το προηγούμενο πούλαγε, του 2025 θα σαρώσει
Royal Enfield Himalayan 450 – Test
Βλέπεις δίκυκλο να έχει παρκάρει έτσι. Τι κάνεις;
Test βάση κινητού: SP Connect Moto Mount Pro
Benelli Imperiale 400: Αυτοκρατορική Κομψότητα με Ρετρό Ψυχή
Ηλεκτρική Fat Boy: Μόνο μην το πείτε στους Χαρλεάδες!
Ηράκλειο Αττικής: Η πρώτη εμφάνιση της Zontes 703F στην Ελλάδα
Η Peugeot μετατρέπεται σε όμιλο εταιρειών με δυναμική στρατηγική και μάρκες για κάθε ανάγκη
Μπουφάν Seventy Degrees SD-JR69
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
ουσιαστικα μηχανακι για να ατομο..
Απάντηση: Και όμως όχι, αγαπητέ φίλε/φίλη!