• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγώντας - Χωρίς συμβιβασμούς

 

Είναι στιγμές που θες να ξεφύγεις από το άγχος της καθημερινότητας, να απαλλαγείς από τα προβλήματα που ταλανίζουν το μυαλό σου. Που νιώθεις ότι θέλεις να αφήσεις πίσω σου ότι σε κρατάει δέσμιο των σκέψεών σου. Είναι ακριβώς εκείνη η στιγμή που χρειάζεται να καθίσεις στην αναπαυτική σέλα του RT και να νιώσεις ότι δεν πρέπει να συμβιβαστείς. Για να το πετύχει αυτό, μια τουριστική μοτοσυκλέτα οφείλει να έχει ξεκούραστη θέση οδήγησης. Το RT σε τοποθετεί σε όρθια θέση με τα χέρια σε σωστή απόσταση και με το πιλοτήριο μπροστά σου. Όλα βρίσκονται στην κατάλληλη θέση. Οι διακόπτες είναι όμορφα τοποθετημένοι και δεν σε μπερδεύουν, ενώ το χαμηλό ύψος της σέλας (805 χιλιοστά) επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, πράγμα που αποδεικνύεται ευεργετικό σε μια μοτοσυκλέτα 276 συνολικών κιλών. Εξαιτίας του βάρους θα περίμενε κανείς να υπάρχει δυσκολία στο χειρισμό Οποία έκπληξις! Με το που κυλήσουν οι τροχοί, το RT σε προδιαθέτει να το εμπιστευτείς. Δίνει μια ελαφριά αίσθηση και θα αλλάξει κατευθύνσεις ευκολότερα από ότι θα περίμενε κανείς. Όλες οι ηλεκτρονικές ευκολίες βρίσκονται στα πόδια σου… ή μάλλον στα χέρια σου παράλληλα με τη μουσική από το ράδιο MP3 να σε χαλαρώνει. Traction Control, ABS Pro και αναρτήσεις με ηλεκτρονική ρύθμιση, μετατρέπουν την οδήγηση σε μια ασφαλή και αξέχαστη εμπειρία. Η κίνηση στην πόλη δεν είναι στα φόρτε του. Ο συνολικός όγκος και οι προεξογκομένοι καθρέπτες, καθιστούν την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα μια διαδικασία που απαιτεί προσοχή. Σε στενά περάσματα θα δυσκολέψει τον αναβάτη εξαιτίας του συνολικού όγκου, ενώ και οι επιτόπιοι ελιγμοί αποτελούν σπαζοκεφαλιά. Παρόλα αυτά δεν πρέπει να παραλείπουμε ότι δεν γεννήθηκε για να λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα, αλλά για να κινηθεί με ασφάλεια στους αυτοκινητοδρόμους, διανύοντας με άνεση μεγάλες αποστάσεις. Στον ανοιχτό δρόμο η κάλυψη είναι κορυφαία. Από τη μία η ζελατίνα που μπορεί να ρυθμιστεί ψηλά και να κόψει αρκετό αέρα και από την άλλη το τεράστιο φέρινγκ που νιώθεις να σε αγκαλιάζει και σε προστατεύει σε όλο το μήκος του σώματος, καθιστούν το RT ένα εξολοθρευτή χιλιομετρικών αποστάσεων, που σου ανοίγει την όρεξη να γυρίσεις όλο τον κόσμο. Ο κινητήρας είναι κατάλληλος για γρήγορες επιταχύνσεις και ομαλός για καταστάσεις cruising. Έχει αρκετή ροπή από χαμηλά, ενώ ψηλά βγάζει όλη τη δύναμη. Σταθερό και ακλόνητο μέχρι την τελική των 240 χιλιομέτρων και με ποιότητα κύλισης που νομίζεις ότι πηγαίνεις με λιγότερα. Το RT δεν θα απογοητεύσει ούτε σε στριφτερά κομμάτια διαδρομής όπου παραμένει ουδέτερο με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Οι αναρτήσεις ελέγχουν τα πάντα με ακρίβεια μεταφέροντας τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη. Τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων ακινητοποιώντας άμεσα το ογκώδες τουριστικό. Η μέση κατανάλωση των 6,2 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα συνιστά μια πολύ καλή τιμή για το ύφος της μοτοσυκλέτας και παράλληλα με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 25 λίτρων, υπόσχεται αυξημένη αυτονομία καυσίμου.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

BMW: F 900 R από 9.240 & F900 XR από 11.950 ευρώ