• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Telelever με ηλεκτρονική ρύθμιση και 320 δίσκοι με τετραπίστονες δαγκάνες, δεν αφήνουν αμφιβολίες για το τελικό αποτέλεσμα.

Η χρωμιομένη εξάτμιση ταιριάζει γάντι με το συνολικό ύφος του RT.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα – Δοκιμασμένες λύσεις

 

Το πλαίσιο αποτελείται από δύο τμήματα, το κυρίως πλαίσιο και το υποπλαίσιο και έχει τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του. Το ψαλίδι είναι μονόμπρατσο και είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Χάρη σε αυτά,  το RT παραμένει άκαμπτο και σταθερό σε όλες τις συνθήκες. Στον τομέα της ανάρτησης, το RT μπροστά έχει εξοπλιστεί με σύστημα Telelever με ράβδους διαμέτρου 37 χιλιοστών με κεντρικό ελατήριο, ενώ πίσω επιλέχθηκε σύστημα Paralever με προοδευτική απόσβεση αμορτισέρ, ρύθμιση προφόρτισης και ρύθμιση επαναφοράς. Όλα ελέγχονται ηλεκτρονικά χάρη στο Dynamic ESA, μέσω του οποίου ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να ελέγχει σε πραγματικό χρόνο τη ρύθμιση των αναρτήσεων. Μέσω ενός κουμπιού, μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε Soft, Normal και Hard μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Τα φρένα είναι δυνατά και με πολύ καλή απόδοση και αποτελούνται από δύο πλευστούς δίσκους 320 χιλιοστών που συνεργάζονται με τετραέμβολες δαγκάνες στον μπροστά άξονα και ένα μονό πλευστό δίσκο 276 χιλιοστών με δαγκάνα δύο εμβόλων πίσω. Στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει το ABS Pro, που αυξάνει κατακόρυφα τα επίπεδα ασφάλειας για τον αναβάτη, καθώς επιτρέπει το φρενάρισμα όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε κλίση. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με διάσταση 120/70 και 180/55 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

BMW: F 900 R από 9.240 & F900 XR από 11.950 ευρώ