• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αστικός Crypton-ιτης

 

Το ολοκαίνουργιο, EU4, Crypton S ήρθε και ξαναορίζει την κατηγορία με τη μοντέρνα, δυναμική του σχεδίαση, με επιδόσεις που πατάνε κορυφή, με έξτρα χώρους για πρακτικότητα στην καθημερινότητα.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

YAMAHA: Crypton S με 2370 ευρώ, μάθε περισσότερα

Το Crypton S ορίζει την κατηγορία με τη μοντέρνα, δυναμική του σχεδίαση, με κορυφαίες επιδόσεις και με επιπλέον χώρους για πρακτικότητα στην καθημερινότητα. Ο νέας σχεδίασης κινητήρας προσφέρει ασυναγώνιστες επιδόσεις, ενώ οι τεχνικές προδιαγραφές του σας προσφέρουν δυναμικό φρενάρισμα και ομαλή απόδοση κινητήρα. Τέλος, η μοντέρνα σχεδίασή του και τα κομψά διαθέσιμα χρώματα, είναι σίγουρο ότι θα τραβήξουν τα βλέμματα.

Το Crypton S εισάγει εκ νέου την Yamaha στην αγορά των παπιών, στην εποχή του Euro 4. Από την πρώτη ματιά, υποψιάζεσαι ότι τίποτα πάνω στο Crypton S δεν είναι «ακραίο» ή ιδιαίτερα «τολμηρό» και αυτή η εντύπωση θα αποδειχθεί σωστή, μέχρι το τέλος. Η εμφάνιση του παπιού υπάγεται στα γενικά standards της κατηγορίας και είναι μάλλον ήπια, παρά κραυγαλέα και επιθετική. Ενώ υπάρχουν αιχμές στην εμφάνιση, δεν κυριαρχούν σε ένταση, ενώ τυχόν γραφικά στο χρώμα απουσιάζουν. 
 
Το Crypton S διαπρέπει σε επίπεδο εργονομίας και πρακτικότητας. Εξοπλίζεται με μία ανοιχτή θήκη μικροαντικειμένων στην ποδιά του, η οποία έχει κατάλληλο σχήμα ώστε να φιλοξενεί και ένα ποτήρι καφέ ή ένα μπουκάλι νερό, και αρκετά μεγάλη χωρητικότητα για πορτοφόλι ή οτιδήποτε θέλετε άμεσα διαθέσιμο, μπροστά σας. Επίσης το Crypton S φέρει και έναν χώρο αποθήκευσης κάτω από την σέλα, ικανού μεγέθους, ενώ περιλαμβάνει και 2 ειδικούς γάντζους για την συγκράτηση κρανών. 
 
H εργονομία της θέσης οδήγησης επιτρέπει άνετη τοποθέτηση του αναβάτη, με τα χέρια στην ορθή γωνία και σε μέσο ύψος και την ποδιά να είναι πολύ ευρύχωρη για τα πόδια. Τα μαρσπιέ βρίσκονται ελαφρώς πίσω, χωρίς να ενοχλούν, ενώ η σέλα είναι άνετη σε θέμα αφρώδους και σχήματος. Ο συνεπιβάτης απολαμβάνει παρόμοια άνεση, ενώ οι χειρολαβές που έχει στην διάθεσή του είναι πολύ εύχρηστες και ευμεγέθεις. Στο τιμόνι, οι διακόπτες είναι κλασικής διάταξης, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι όμορφα σχεδιασμένος και περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεται ένα παπί –ανάμεσα σε αυτά, φωτεινές ενδείξεις για τις 4 σχέσεις.
 
Στο Crypton S, η Yamaha χρησιμοποιεί ένα ανασχεδιασμένο μοτέρ, το οποίο ωστόσο παραμένει πιστό στην αερόψυξη, τις 2 βαλβίδες ανά κεφαλή και τον οριζόντιο κύλινδρο. Η εξέλιξη, έχει να κάνει κυρίως με το πως ο κινητήρας αυτός, αποδίδει και λειτουργεί στην καθημερινή χρήση. Ο μονοκύλινδρος του Crypton S έχει κυβισμό 114 κ.εκ., αποδίδοντας 9 ίππους στις 7.000 σαλ και 0,9 kgm ροπής, στις 5.500 σαλ. Το μοτέρ έχει αναπτυχθεί με μεγάλη προσοχή, στην επίτευξη πολύ χαμηλών κραδασμών κατά την λειτουργία του και αυτό γίνεται εμφατικά αντιληπτό στην καθημερινότητα. Πρόκειται για έναν εξαιρετικά ομαλό κινητήρα, που δίνει αίσθηση πολυτελούς μοντέλου. Στο θέμα της κατανάλωσης, ο τροφοδοτούμενος από ψεκασμό κινητήρας «ζητάει» 2,5 λίτρα καυσίμου, ανά 100 χιλιόμετρα.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, πίσω. Στα φρένα, συναντάμε δίσκο εμπρός και μια δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ πίσω έχει χρησιμοποιηθεί ταμπούρο. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το μηχανικό- σύστημα CBS, που απέκτησε ελέω Euro 4 το Crypton S. Με την ενεργοποίηση του πίσω φρένου, μια ντίζα που ξεκινά από το πεντάλ και φτάνει στο τιμόνι, ενεργοποιεί το έμβολο της αντλίας του εμπρός φρένου.