Για το RF μπορεί να γραφτεί ολόκληρη διατριβή, όμως απαραίτητος είναι και ο χρόνος, αλλά και η εμπειρία. Με τα σταθμά ενός απροπόνητου κοινού θνητού, η μοτοσικλέτα της Aprilia είναι πέρα και μακριά από τον ορίζοντα, εξωπραγματικό overkill, αδιανόητη υπερβολή, παρόλα αυτά, με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών, απόλυτα διαχειρίσιμη, και σύμμαχος στο κυνήγι του χρονομέτρου. Με τα σταθμά ενός αγωνιζόμενου, η RSV4, και δη η RF, αποτελεί απόλυτο εργαλείο και σύμμαχο για την κατάκτηση οποιουδήποτε πρωταθλήματος σε τοπικό, διεθνές, ή παγκόσμιο επίπεδο. Δύναμη, εξοπλισμός, ηλεκτρονικά, και τελική αποτελεσματικότητα του συνδυασμού όλων αυτών βρίσκονται στη νιοστή, στον υπερθετικό βαθμό, σε αγαστή, τέλεια συνεργασία. Μην ξεχάσετε, πριν την απογείωση, να αφαιρέσετε όλες τις προκαταλήψεις, τους φόβους, τις ανασφάλειες, και τους δισταγμούς σας. Είναι τα μοναδικά remove before flight στοιχεία που πρέπει να αφήσετε πίσω σας.
Κινητήρας |
V4, 4T, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ, 16β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
996,6 |
|
|
78x52,3 |
|
Συμπίεση (:1) |
13,6 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
201/12.250 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
11,72/10.500 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός 48 χλστ. Magneti Marelli, 4 σώματα, 8 μπεκ, διπλές πεταλούδες,
ride by wire, 3 χάρτες ανάφλεξης, επιλεγόμενοι από τον αναβάτη με τη
μοτοσικλέτα σε κίνηση: T (Track), S (Sport), R(Race) |
|
Εκκίνηση |
Μίζα |
|
Πλαίσιο |
|
|
Τύπος |
Δυο δοκών αλουμινίου, με πρεσαριστά και χυτά τμήματα. ρυθμιζόμενο
ως προς offset, κάστερ, ύψος
κινητήρα, ύψος άξονα ψαλιδιού |
|
Αναρτήσεις |
|
|
Εμπρός |
USD, Sachs 43
χλστ./σταμπιλιζατέρ, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ (USD,Ohlins χλστ./σταμπιλιζατέρ Ohlins, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
|
Πίσω |
Αμορτισέρ Sachs με μοχλικό, ΑΕ,
ΑΣ, ΠΕ και μήκος (ΑμορτισέρOhlins με μοχλικό και
εξωτερικό δοχείο, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
|
Φρένα |
|
|
Εμπρός |
2Δ, 320 χλστ., ABS Bosch 9MP |
|
Πίσω |
Δ, 220 χλστ., ABS Bosch 9MP |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Εμπρός |
120/70-17 |
|
Πίσω |
200/55-17 |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Πλάτος (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Βάρος (κιλά) |
180 άδειο |
|
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
18,5 |
Πόσο Off είναι τελικά τα adventure;
Morbidelli F200: Νέο naked μοντέλο με 21,7 ίππους και ανεστραμμένο πιρούνι
Tracer 7 2026: Η Yamaha φέρνει το Y-AMT στην sport-touring κατηγορία
Test Nordcode Escape: Καλοκαιρινό μπουφάν με προστασίες Level 2 & αδιαβροχοποίηση
Royal Enfield Shotgun 650: Με τέσσερα custom διαμάντια στο Goodwood Festival
SYM ARCTIC ROUTE 2025: Το ADXTG 400 κάνει είσοδο στην Αλάσκα!
QJMOTOR ATR 200: Υβριδική υποβοήθηση, premium εξοπλισμός και δισκόφρενα μαργαρίτα!
Η Honda κατοχύρωσε νέα πατέντα για ηλεκτρική Fireblade!
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 7η Πανελλήνια Συνάντηση Benelli Moto Hellas Club
Αύξηση στα καύσιμα : Έρχεται φόρος άνθρακα για την «πράσινη μετάβαση»
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies |
Copyright © 2025 - mototriti.gr