net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα: Στην κορυφή του κόσμου

Οι νέες RSV4 RR & RF είναι οι μόνες superbike παγκοσμίως που επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση του κινητήρα πάνω στο πλαίσιο, το offset και τη γωνία κάστερ, το ύψος του άξονα ψαλιδιού, και το ύψος του πίσω μέρους της μοτοσικλέτας! Συνδυάστε τα παραπάνω με πλήρως ρυθμιζόμενες κορυφαίες αναρτήσεις (Sachs για την RR και Ohlins για την RF), και ετοιμαστείτε για ατελείωτες ώρες ρυθμίσεων και παιχνιδιού στην πίστα. Για να τιθασεύσει καλύτερα τα έξτρα 16 άλογα, το ψαλίδι είναι πλέον μακρύτερο κατά 14 χλστ., αυξάνοντας τα επίπεδα ελέγχου στην πρόσφυση, αλλά και μειώνοντας την τάση για ακούσιες σούζες. Ξανά λόγω της μεγάλης αύξησης στη δύναμη του V4 κινητήρα, ο κινητήρας βρίσκεται τώρα τοποθετημένος στη χαμηλότερη θέση πάνω στο πλαίσιο, ενώ νέο είναι το setup των αναρτήσεων. 


Τι να πει τώρα κανείς για τα φρένα. Μπροστά, δυο δίσκοι 320 χλστ., με ακτινικές monobloc δαγκάνες 4 εμβόλων Brembo M430, κομπλέ με ακτινική αντλία, μεταλλικά σωληνάκια και Race ABS Bosch 9MP, ρυθμιζόμενο σε τρεις χάρτες, εξοπλισμένο με σύστημα αποτροπής ανύψωσης πίσω τροχού RLM (Rear wheel Lift-up Mitigation), και με δυνατότητα απενεργοποίησης! Και πίσω, δίσκος 220 χλστ., με δαγκάνα 2 εμβόλων της Brembo, μεταλλικό σωληνάκι και φυσικά το προαναφερθέν Race ABS. Τίποτα παρά το καλύτερο δεν αξίζει στη νέα RSV4!

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ