LIVE: κίνηση στους δρόμους

H ποιοτική αίσθηση που αποπνέει το νέο Liberty, έχει αντίκρυσμα και στον δρόμο.

Οδηγώντας

H σαφώς αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής είναι εύκολα αντιληπτή και κεντρίζει την προσοχή μου κάθε φορά που πλησιάζω το νέο Liberty, παρά το χοντρό κρύο που επικρατεί στο Forte dei Marmi και θέλει να με αποσυντονίσει. Κοιτάς τα χρώμια από κοντά, παρατηρείς τους αρμούς στις πλαστικές επιφάνειες, ανοιγοκλείνεις σέλα και ντουλάπι, πατάς τα κουμπάκια στο τιμόνι και δεν βρίσκεις κάτι αρνητικό να προσάψεις στο scooter της ιταλικής εταιρίας.

Η εικόνα της προσεγμένης κατασκευής συνεχίζει να υφίσταται και όταν ξεκινά η πρώτη οδηγική μας επαφή με το Liberty. Οι λακκούβες στους δρόμους που κινούμαστε δεν συγκρίνονται με τις δικές μας και φιλτράρονται με ιδιαίτερα ικανοποιητικό τρόπο από τις αναρτήσεις. Η άνετη σέλα απομονώνει ακόμη περισσότερο τον αναβάτη από τις κακοτεχνίες και οι κραδασμοί λάμπουν δια της απουσίας τους τόσο από το τιμόνι όσο και από την ποδιά. Η ανάλαφρη αίσθηση εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα σημεία του Liberty.

Σε αυτήν την ανάλαφρη αίσθηση μπορείτε πλέον να προσθέσετε και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που θυμίζει σε μεγάλο βαθμό τα μεγαλύτερα και ακριβότερα scooter της Piaggio. Ενισχυμένη παρουσιάζεται επίσης και η αίσθηση σταθερότητας λόγω του μεγαλύτερου εμπρός τροχού αλλά και του στιβαρότερου πλαισίου που κάνει αισθητή την παρουσία του. Ένα ακόμη πράγμα που δεν έχει αλλάξει κατά την οδήγηση του Liberty είναι η ευελιξία που το χαρακτηρίζει. Δεν έχει κανένα πρόβλημα να εκτελεί όποια μανούβρα επιθυμεί ο αναβάτης του και σε αυτό συντελεί και ο πολιτισμένος και ιδιαίτερα προοδευτικός τρόπος που φτάνει η ισχύς στο πίσω τροχό.

Μιας και μιλήσαμε για δύναμη να πούμε ότι το νέο μοτέρ, στα 125 κ.εκ. παρουσιάζεται απόλυτα επαρκές για το αστικό τοπίο. Η τελική του Liberty ανέρχεται περίπου στα 100 χλμ./ώρα με τις επιταχύνσεις να είναι ζωηρά προοδευτικές, ακόμη και όταν στη σέλα κάθονται τα 95 κιλά του γράφοντα. Πέρα από κίνηση στους δρόμους της πόλης η βόλτα μας περιελάμβανε και μια μικρή έξοδο στους λόφους λίγο έξω από αυτή. Το Liberty δεν προβληματίστηκε με τις ανηφόρες που συνάντησε στο δρόμο του.

Ο κινητήρας είχε το απαραίτητο μπρίο, τα φρένα τη σωστή αίσθηση και δύναμη και το ABS λειτούργησε σωστά όσες φορές προκάλεσα το σύστημα πέδησης. Το μόνο που θα προσθέταμε σίγουρα εμείς από τα έξτρα αξεσουάρ είναι η ψηλή ζελατίνα που θα κάνει λογικά πολύ καλή δουλειά ειδικά τις ημέρες με κρύο.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ