Το Liberty εκμοντερνίστηκε σημαντικά στον τομέα της σχεδίασης θυμίζοντας ωστόσο αρκετά το απερχόμενο μοντέλο, κάτι που επεδίωξαν άλλωστε οι Ιταλοί. Το νέο Liberty φαντάζει οικείο στο μάτι και την ίδια στιγμή σημαντικά πιο ώριμο και μοντέρνο δίνοντας την εντύπωση ότι έχει μεγαλώσει αρκετά σε διαστάσεις, κάτι που ισχύει αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό.
Για να το πετύχουν αυτό οι άνθρωποι της Piaggio ανασχεδίασαν όλα τα πλαστικά του scooter τους. Η ουρά έχει ανασηκωθεί, η νέα σχάρα ακολουθεί την πορεία της προς τα πάνω, η σέλα μοιάζει και είναι μεγαλύτερη από πριν. Ο εμπρός τροχός έχει μεγαλώσει, το νέο σχήμα του φτερού που βρίσκεται πιο κοντά σε αυτόν το κάνει να δείχνει πιο στιβαρό, τα νέα και πιο αιχμηρά φλας, που φέρουν και φώτα ημέρας LED δείχνουν πιο “πονηρά”, ενώ οι πλαστικές επιφάνειες κάτω από τιμόνι έχουν τετραγωνιστεί, ενισχύοντας έτσι περαιτέρω την οπτική αίσθηση στιβαρότητας. Τα ίδιο συμβαίνει και με τα πλαστικά στο κάτω μέρος της ποδιάς που την κάνουν να δείχνει σημαντικά πιο στιβαρή. Μια από τα ίδια και για το μεγαλύτερο τελικό της εξάτμισης, τη στιγμή που τα χρώμια κάνουν πιο έντονη την παρουσία τους σε σχέση με το παρελθόν προσθέτοντας στο αισθητικό αποτέλεσμα μια μικρή δόση πολυτέλειας.
Αυτή ενισχύεται από τον πίνακα πληροφοριών που έρχεται απευθείας από τις μικρές Vespa -άλλωστε το Liberty σχεδιάστηκε ως μια Vespa με μεγάλους τροχούς- αλλά, ακόμη πιο σημαντικά, από την αισθητά βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής του νέου Liberty.
Η μοντέρνα σχεδίαση με τις μικρές δόσεις πολυτέλειας έπρεπε να ακολουθείται και από ανάλογη αίσθηση όταν ο αναβάτης βρίσκεται στη σέλα του scooter και σε αυτόν τον τομέα οι Ιταλοί έδωσαν εξίσου μεγάλη βαρύτητα. Τα πάντα έπρεπε να δείχνουν σωστά αλλά και να έχουν παράλληλα τη σωστή αίσθηση: η επένδυση της σέλας τα πλαστικά της ποδιάς, ο ήχος που κάνει όταν ανοιγοκλείνει το ντουλαπάκι και η σέλα, η αίσθηση κατά την χρήση των χειριστηρίων.
Παράλληλα τα πλαστικά έπρεπε να έχουν υψηλού επιπέδου φινίρισμα και τις ελάχιστες δυνατές ανοχές μεταξύ τους. Σε αυτή την πρώτη επαφή που είχαμε με το Liberty μπορούμε να πούμε ότι οι προσπάθειες των ανθρώπων της Piaggio για υψηλότερη και ταυτόχρονα απτή ποιότητα κατασκευής απέδωσαν τα μέγιστα.
Δεδομένης και της τιμής το Liberty και φαίνεται και είναι ιδιαίτερα καλοφτιαγμένο. Τίποτα δεν έτριζε, παρά τις προσπάθειές μου για το αντίθετο αποτέλεσμα και το Liberty μου έδινε μια ιδιαίτερα γεροδεμένη αίσθηση αλλά και πολύ καλή ποιότητα κύλισης.