Οι άνθρωποι της Piaggio έριξαν πολλή δουλειά και στους κινητήρες του νέου Liberty, οι οποίοι αποτελούν μια νέα γενιά με την ονομασία iGET. Η γενική τους αρχιτεκτονική προέρχεται από το υπάρχον τριβάλβιδο σύνολο, ωστόσο κάθε σημείο του αναθεωρήθηκε για τη δημιουργία του νέου συνόλου. Το κυριότερο ίσως χαρακτηριστικό αυτής της νέας γενιάς είναι η… πολυμορφικότητά της.
Τι εννοούμε με αυτό; Πολύ απλά ότι ανάλογα με τις απαιτήσεις του δικύκλου στο οποίο μπορεί να τοποθετηθούν, οι κινητήρες αυτοί μπορούν να αλλάξουν εύκολα τα χαρακτηριστικά τους αφού η βάση είναι κοινή. Έτσι η κεφαλή μπορεί να είναι τριβάλβιδη ή τετραβάλβιδη και το μοτέρ αερόψυκτο ή υγρόψυκτο! Στην περίπτωση του Liberty οι βαλβίδες είναι τρεις και η ψύξη γίνεται με φτερωτή με στόχο να κρατηθεί το κόστος χαμηλά. Όπως και να έχει ο νέος κινητήρας είναι 10% πιο ισχυρός και 16% πιο οικονομικός από τον προηγούμενο (λιγότερο από δύο λίτρα/100 χλμ. σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις της Piaggio), χάρη στην προσπάθεια που έγινε και στον τομέα της μείωσης των τριβών.
Ολοκαίνουργιος είναι και ο ψεκασμός που φέρει μπεκ 8 οπών, το φίλτρο αέρα, αλλά και το σύστημα εξαγωγής, ενώ ο στρόφαλος έχει βαρύνει κατά 24% προς εξάλειψη των κραδασμών και το κάλυμμα του κινητήρα έχει ανασχεδιαστεί για να ακούγεται λιγότερο το μοτέρ, όπως και η μίζα που είναι 70% πιο ήσυχη! Τέλος μεγάλη προσοχή δόθηκε και στη σχεδίαση του νέου συμπλέκτη ώστε η δύναμη να φτάνει στο δρόμο με τον ομαλότερο δυνατό τρόπο.