Αλλάζει δια παντός ο τρόπος που κυκλοφορούμε στο κέντρο από 15 Ιουνίου.

«Απαγόρευση» κυκλοφορίας ξανά: Μόνο με SMS στο κέντρο

Ριζικά αλλάζει ο τρόπος που θα μπαίνουμε στο Κέντρο της Αθήνας από τον Ιούνιο. Τα SMS αλλά και το… 150άρι πρόστιμο επιστρέφουν. Δείτε περισσότερα.

Mόνο με SMS θα γίνεται από 15 Ιουνίου η διέλευση των αυτοκίνητων στο κέντρο της Αθήνας, όχι προς το 13033, αλλά προς τα οργανωμένα πάρκινγκ της περιοχής. Με το SMS, ο κάτοχος του Ι.Χ θα αποδεικνύει ότι έχει ήδη προσυμφωνήσει να πληρώσει για να παρκάρει.

Η εξέλιξη αυτή συνδέεται με με τα σχέδια του δήμου για τη δημιουργία ενός «Μεγάλου Περιπάτου» που θα συνδέει το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Πατησίων με την Ακρόπολη και το Παναθηναϊκό Στάδιο. ¶μεσα και με προσωρινά μέσα θα κλείσουν:
  1. Οκτώ κεντρικοί δρόμοι (Αθηνάς, Ερμού, Μητροπόλεως, Αιόλου, Ολγας, Ηρώδου Αττικού, Σίνα και Ρήγα Φεραίου).
  2. Το εμπορικό τρίγωνο που περικλείεται από τις οδούς Μητροπόλεως - Ερμού - Αθηνάς - Σταδίου και το τμήμα της οδού Ερμού από την οδό Αθηνάς έως την οδό Αγ. Ασωμάτων και η Πλάκα που περικλείεται από τις οδούς Μητροπόλεως - Ερμού - Αγίων Ασωμάτων - Αποστόλου Παύλου - Διονυσίου Αρεοπαγίτου - Λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας - Φιλελλήνων.
  3. Θα επεκταθούν τα πεζοδρόμια στην Πανεπιστημίου και στην κάτω πλευρά της πλατείας Συντάγματος με αντίστοιχη μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας.
Για να εφαρμοστεί επιτυχώς το μέτρο με την αποστολή SMS μηνυμάτων:
  1. Στις περιοχές Πλάκας και εμπορικού κέντρου λειτουργούν αρκετά υπαίθρια και στεγασμένα πάρκινγκ. Αυτά θα οργανώσουν σύστημα «κράτησης θέσεων ΙΧ», με το οποίο θα επικοινωνούν οι κάτοχοι. Το μήνυμα που θα βεβαιώνει την κράτηση θα επιδεικνύεται στα όργανα της Δημοτικής Αστυνομίας.
  2. Για τους μόνιμους κατοίκους θα αρκεί η επίδειξη της σχετικής κάρτας στάθμευσης μαζί με την αστυνομική ταυτότητα. Αυτό σημαίνει ότι θα παραμείνουν σε ισχύ οι θέσεις μονίμων κατοίκων, ενώ οι θέσεις επί πληρωμή οδηγούνται σε κατάργηση.
  3. Οσοι εργάζονται στην περιοχή θα μπορούν να μπουν με ΙΧ μόνον εφόσον έχουν σύμβαση με κάποιο πάρκινγκ για να σταθμεύουν.
  4. Οι αυτοκινητιστές ταξί θα πρέπει να αποδεικνύουν ότι μπαίνουν για να παραλάβουν ή να αφήσουν πελάτη και τα οχήματα τροφοδοσίας να επιδεικνύουν τα έγγραφα για τη μεταφορά των εμπορευμάτων.
 «Θύματα» των περιοριστικών μέτρων είναι όμως και οι δικυκλιστές και ο Δήμος Αθηναίων προσπαθεί να μετριάσει κάπως το πρόβλημα, δημιουργώντας 740 νέες θέσεις όπου θα επιτρέπεται η στάθμευση για αυτά. 

  • Basilis

    Η πρόβα πέτυχε!!!! Να θησαυρίσουν τώρα τα ιδιωτικά πάρκινγκ, εν μέσω πανδημίας. Να κτυπήσουν αλύπητα τα δίκυκλα, αυτό μας νοιάζει; Να στοιβαχτούν όλοι μέσα στο μετρό και τα ανύπαρκτα και ελεεινά λεωφορεία; ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΔΉΜΑΡΧΕ!!!!

      8