Πολύ καλή ήταν η πρώτη οδηγική –και όχι μόνο- «γεύση» που μας άφησε το Ducati Scrambler Desert Sled! Πρόκειται για μια ακόμη μοτοσυκλέτα με χαρακτηριστική προσωπικότητα από την Ducati, που είναι πολύ όμορφη, φέρει πολλές καλοδεχούμενες αλλαγές στην κατασκευή της και αποδείχθηκε-σε πρώτη επαφή-απόλυτα ικανή να επιτελέσει την αποστολή της. Περιμένουμε την άφιξή της στην Ελλάδα, για την πλήρη δοκιμή στην δική μας πραγματικότητα, με πολύ ευχάριστες πρώτες εντυπώσεις.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Α/Ψ 8Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
803 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
88x66 |
Συμπίεση
(:1) |
11 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
75/8.250 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,9/7,750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13,5 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
207 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
Kayaba USD, 46 mm, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
200 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Kayaba, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
200 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/330, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/245, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-19’’ |
Ελαστικό
Π |
170/60-17’’ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.200 |
Πλάτος (χλστ.) |
940 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.505 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
860 (χαμηλή: 840) |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη
βενζίνης |
Ν |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Ν/Ν |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Suzuki Meet the 8: Έρχεται νέο μοντέλο και μας ιντριγκάρει
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Ξεκίνησε η απεργία στα συνεργεία : «Φρένο» λόγω του Ψηφιακού Πελατολογίου
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
EK 520 SRX2/120L αλυσίδα κόκκινη
Σετ γρανάζια-αλυσίδα EK 15T 39T 428-112L για Crypton X 135
Πρώτη μοτοσυκλέτα: Καινούρια ή μεταχειρισμένη;
CFMoto Papio XO-1: Το πιο cool μικρό sportbike που δεν έχουμε ακόμα δει στην Ευρώπη
Benelli TRK 702 & 702X: 70 ίπποι, δύο εκδόσεις και από 6.600 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr