Με το κρύο αρκετά τσουχτερό ακόμη και υπό έντονη ηλιοφάνεια, οι διοργανωτές μας ενημέρωσαν για την διαδρομή του οδηγικού κομματιού της παρουσίασης, το οποίο περιελάμβανε οδήγηση εντός και φυσικά και εκτός δρόμου. Αρχής γενομένης από το ασφάλτινο κομμάτι, γρήγορα το Desert Sled κάνει σαφή τον «βολταδόρικο», χαλαρό χαρακτήρα του. Ο κινητήρας αποδίδει γραμμικά την ισχύ του, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων λειτουργεί απροβλημάτιστα. Αν και οι 75 ίπποι του κινητήρα είναι ένα ικανοποιητικό νούμερο, τα επιπλέον «κιλάκια» του Desert Sled φαίνεται να τον επιβαρύνουν ελαφρά, κάτω από τις 6.000 σαλ –κάτι που όμως δεν συμβαίνει σε προβληματικό βαθμό. Ακόμη, ο υπογράφων θα προτιμούσε μια τελείως «γραμμική» απόκριση στο γκάζι, παρά την προοδευτική που το μοντέλο φέρει, καθώς κάτι τέτοιο θα είχε καλύτερο αποτέλεσμα υπέρ της απόδοσης στις χαμηλές στροφές. Ωστόσο, υπάρχει ένα σημαντικό «plus» για την χαρτογράφηση αυτή, και θα το δείτε παρακάτω…
Σύντομα, την ευθεία διαδέχθηκαν μπόλικα χιλιόμετρα με στροφές κάθε είδους, όπου το Desert Sled αποδείχθηκε απολαυστικό. Αλλάζει εύκολα κατεύθυνση και παραμένει σταθερό μέσα στην στροφή, με το 46άρι πιρούνι να αποπνέει αίσθηση στιβαρότητας και το αμορτισέρ να διαχειρίζεται καλά το άνοιγμα του γκαζιού στις εξόδους. Σύντομα η ομάδα των δημοσιογράφων είχαμε επιδοθεί σε ένα απολαυστικό κυνηγητό, με μεγάλες κλίσεις μέσα στις στροφές και το Desert Sled να κρατά την πρόσφυση μέχρι τα τελευταία χιλιοστά της κορώνας των ελαστικών. Το εμπρός φρένο είναι προοδευτικό και αρκούντως δυνατό, ενώ το πίσω «άκουγε» με το παραμικρό και βοηθούσε στις διορθώσεις γραμμών. Τελικό συμπέρασμα; Πολύ ικανοποιητικό! Σε ρυθμούς «ρολαριστής» βόλτας, το Desert Sled δείχνει τον καλύτερο εαυτό του, ενώ στέκεται αξιοπρεπώς και σε πιο σβέλτη οδήγηση. ΟΚ, αν πιεστεί πολύ με απότομους χειρισμούς, εμφανίζει ενδοτικότητα και κάποιες ασάφειες, ωστόσο το μοντέλο δεν φτιάχτηκε για να κάνει αυτό: φτιάχτηκε για απολαυστικές, στυλάτες μετακινήσεις και αυτό το κάνει μια χαρά.
Τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάναμε εκτός δρόμου, σε μια μικρής δυσκολίας διαδρομή που… τα είχε όλα: πέτρες, χώμα, νεροφαγώματα, άμμο και συνδυασμούς αυτών. Η επιλογή της διαδρομής δεν ήταν καθόλου τυχαία, καθώς η Ducati πιστεύει πολύ στις off road δυνατότητες του νέου Scrambler και, όπως διαπιστώσαμε, καλά κάνει! Οι αναρτήσεις με την διαδρομή των 200 χιλιοστών φίλτραραν τα εμπόδια κρατώντας αποτελεσματικά τους τροχούς σε επαφή με το έδαφος. Ο κινητήρας, σε εκτός δρόμου χρήση,αποδεικνύεται κάτι παραπάνω από επαρκής, ενώ ο «προοδευτικός» χάρτης του γκαζιού αποκτά πλήρες νόημα στο χώμα, όπου η άμεση απόδοση της ισχύος δεν είναι πάντα το ζητούμενο… Πολύ καλή εντύπωση μου άφησε προσωπικά το πίσω φρένο, το οποίο χρησιμοποιούσα εκτενώς για να ρυθμίσω την τροχιά μου και αυτό υπάκουε άμεσα. Αντιμετωπίζοντας το ένα εμπόδιο μετά το άλλο, γίνεται σαφές ότι το Desert Sled έχει ρεαλιστικές εκτός δρόμου ικανότητες. Σε έμπειρα χέρια θα γίνει «παιχνίδι», ενώ προσκαλεί τους πιο άπειρους και «ασφάλτινους» αναβάτες να δοκιμάσουν την εμπειρία!