Πολύ καλή ήταν η πρώτη οδηγική –και όχι μόνο- «γεύση» που μας άφησε το Ducati Scrambler Desert Sled! Πρόκειται για μια ακόμη μοτοσυκλέτα με χαρακτηριστική προσωπικότητα από την Ducati, που είναι πολύ όμορφη, φέρει πολλές καλοδεχούμενες αλλαγές στην κατασκευή της και αποδείχθηκε-σε πρώτη επαφή-απόλυτα ικανή να επιτελέσει την αποστολή της. Περιμένουμε την άφιξή της στην Ελλάδα, για την πλήρη δοκιμή στην δική μας πραγματικότητα, με πολύ ευχάριστες πρώτες εντυπώσεις.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Α/Ψ 8Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
803 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
88x66 |
Συμπίεση
(:1) |
11 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
75/8.250 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,9/7,750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13,5 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
207 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
Kayaba USD, 46 mm, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
200 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Kayaba, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
200 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/330, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/245, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-19’’ |
Ελαστικό
Π |
170/60-17’’ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.200 |
Πλάτος (χλστ.) |
940 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.505 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
860 (χαμηλή: 840) |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη
βενζίνης |
Ν |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Ν/Ν |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Παπί ή Scooter: Ποιο είναι πιο ιδανικό για Διανομή;
Zontes D350: Με κορυφαίο φρενάρισμα· από τα ισχυρότερα μεσαία scooter
Πόσο εύκολη είναι η μετάβαση από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα;
Honda NC750X: Η μοναδική με αποθηκευτικό χώρο που δέχεται full face κράνος
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr