Πολύ καλή ήταν η πρώτη οδηγική –και όχι μόνο- «γεύση» που μας άφησε το Ducati Scrambler Desert Sled! Πρόκειται για μια ακόμη μοτοσυκλέτα με χαρακτηριστική προσωπικότητα από την Ducati, που είναι πολύ όμορφη, φέρει πολλές καλοδεχούμενες αλλαγές στην κατασκευή της και αποδείχθηκε-σε πρώτη επαφή-απόλυτα ικανή να επιτελέσει την αποστολή της. Περιμένουμε την άφιξή της στην Ελλάδα, για την πλήρη δοκιμή στην δική μας πραγματικότητα, με πολύ ευχάριστες πρώτες εντυπώσεις.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Α/Ψ 8Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
803 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
88x66 |
Συμπίεση
(:1) |
11 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
75/8.250 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,9/7,750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13,5 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
207 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
Kayaba USD, 46 mm, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
200 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Kayaba, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
200 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/330, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/245, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-19’’ |
Ελαστικό
Π |
170/60-17’’ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.200 |
Πλάτος (χλστ.) |
940 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.505 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
860 (χαμηλή: 840) |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη
βενζίνης |
Ν |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Ν/Ν |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Νέα Royal Enfield GT750: Αναμένεται με μεγαλύτερο κινητήρα και πιο σπορ σύνολο
H Langen ζητά χρηματοδότηση για να φέρει το θηριώδες Lightspeed 1200 στην Ευρώπη
QJMotor SRK 125 E: Αυτόματη Mini-Superveloce με 10 ίππους για κατόχους Α1
Είμαστε σε θέση να διδάξουμε μοτοσυκλετισμό στα παιδιά μας;
VOGE SR1: Με εξοπλισμό ανώτερης κατηγορίας και χαμηλή κατανάλωση
DILLETTA Avalance: Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
Keeway: Τα νέα XDV125EVO και RKS125 έρχονται τέλη Μαρτίου στην Ελλάδα
Ελαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 &180/55-17
Συνθετικό λάδι GRO Smart 10W40
Πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα του νέου Zontes G368
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr