• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ιδιαίτερα επιθετικό στην σχεδίασή του το προαιρετικό τελικό της Termignoni.

Κινητήρας

Καρδιά του μοντέλου αποτελεί ο ήδη γνωστός αερόψυκτος V2 των 803 κ.εκ. Για τις προδιαγραφές Euro 4, η Ducati χρησιμοποιεί νέους καταλύτες, ένα κάνιστρο ενεργού άνθρακα για τις αναθυμιάσεις βενζίνης, ενώ έχει επέμβει και στην χαρτογράφηση της ECU. Οι άνθρωποι της εταιρείας μας πληροφόρησαν ότι το γκάζι έχει μια «προοδευτική» καμπύλη απόκρισης, για απόδοση ισχύος πιο ήπια στην αρχή του ανοίγματος, που γίνεται σταδιακά πιο άμεση προς το τέρμα γκάζι. Το πώς αυτό μεταφράζεται στην οδήγηση, θα το δούμε πιο αναλυτικά παρακάτω. Κατά τα άλλα, ο κινητήρας παραμένει πιστός στην παράδοση της εταιρείας, ενώ παράγει έναν απολαυστικό ήχο από το τελικό. 

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ