A2 Adventure με 21 ίντσες τροχό εμπρός

A2 Adventure με 21 ίντσες τροχό εμπρός

Το πιο ελαφρύ είναι το Honda CRF 300L καθώς ζυγίζει μόλις 142 κιλά
To CFMOTO 450MT είναι το μόνο δικύλινδρο
Το πιο προσιτό είναι το Voge 300 Rally με 4.395 ευρώ
Την μεγαλύτερη αυτονομία πετυχαίνει το Kove 450 Rally

mototriti Team

HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα

HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!

VOGE: SR3...Urban Riding Experience!

Το πιο ελαφρύ είναι το Honda CRF 300L καθώς ζυγίζει μόλις 142 κιλά

Η adventure κατηγορία ελκύει όλο και περισσότερο,  αναβάτες όλων των ηλικιών, έμπειρους και άπειρους, για πολλαπλούς λόγους. Αρχικά, είναι μοτοσυκλέτες – πολυεργαλεία, καθώς μπορούν να καλύψουν πολλές από τις ανάγκες του μέσου οδηγού χωρίς να χρειαστεί να θυσιάσει μεγάλο μέρος της άνεσης ή της πρακτικότητας, όπως π.χ. συμβαίνει στη supersport κατηγορία, όπου εν γνώσει σου, διατίθεσαι να βάλεις την άνεση στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου. Για τη συγκεκριμένη λοιπόν λίστα, επιλέξαμε μοντέλα τα οποία μπορείς να οδηγήσεις με δίπλωμα κατηγορίας Α2, με τροχό 21 ίντσες μπροστά και η κατάταξη έγινε με βάση το βάρος - το πιο ελαφρύ της λίστας είναι το Honda CRF 300L το οποίο ζυγίζει μόλις 142 κιλά, πλήρες υγρών. Ακολουθεί το Kove 450 Rally με 145 κιλά, το Voge 300 Rally με 158 κιλά , το CFMOTO 450 MT με 195 κιλά και το Royal Enfield Himalayan 450 με 196 κιλά. Το βάρος των μοτοσυκλετών, εννοείται μπορεί να αυξηθεί αναλόγως τον εξοπλισμό, δηλαδή αν τοποθετήσεις κάγκελα προστασίας, top case κ.λ.π. λογικό και επόμενο είναι το βάρος να αυξηθεί. Αντίστοιχα, αν σκοπεύεις να οδηγείς μόνο σε χώμα με τα εν λόγω μοντέλα, μπορείς πάντοτε να αφαιρέσεις τα περιττά μέρη, όπως οι καθρέπτες, τα πατάκια συνοδηγού, σχάρα, ώστε να επιτύχεις το μικρότερο δυνατό βάρος.
 

Μάρκα Τιμή Κυβικά Ισχύς Hp  Ρεζερβουάρ Βάρος (πλήρες υγρών) Τροχός μπροστά
HONDA CRF 300L   286 27 7.8 142 21
KOVE 450 RALLY   449 42 14 + 16 145 21
VOGE 300 RALLY   292 29 11 157 21
CFMOTO 450MT   449 43,4 17,5 195 21
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 450   451,65 40 17 198 21

To CFMOTO 450MT είναι το μόνο δικύλινδρο

Όλες οι μοτοσυκλέτες που επιλέξαμε είναι εξοπλισμένες με μονοκύλινδρους, υδρόψυκτους κινητήρες με χωρητικότητα από 286 έως 451 κυβικά εκατοστά. Το best-seller της CFMOTO είναι το μόνο με δικύλινδρο κινητήρα 449 κ.εκ. που αποδίδει 43,6 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και ροπή 42Nm στις 6.500 σ.α.λ. Το πλαίσιο του είναι ατσάλινο σωληνωτό και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι της KYB 41mm το οποίο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 200mm, ενώ ίδια διαδρομή και δυνατότητες ρύθμισης έχει και το κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ της προαναφερθείσας εταιρείας στο πίσω μέρος. Τα φρένα φέρουν υπογραφή της J.Juan με μονό δίσκο 320 χιλιοστά και τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και δίσκο 240 χιλιοστά και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Το δικάναλο ABS της Bosch έχει δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό για χωμάτινη οδήγηση, ενώ και το Traction Control είναι απενεργοποιούμενο. Στην άσφαλτο μαζί του μπορείς να ταξιδέψεις άνετα με 120χλμ/ώρα ενώ η πραγματική τελική του ταχύτητα, σύμφωνα και με τις μετρήσεις μας είναι τα 150χλμ/ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το πιο προσιτό είναι το Voge 300 Rally με 4.395 ευρώ

Είτε είσαι ορκισμένος εντουράς, είτε θες κάτι πιο all-around για να κάνεις τις μετακινήσεις σου στη πόλη, αλλά το σαββατοκύριακο να πηγαίνεις και λίγο χώμα οι επιλογές είναι για όλα τα πορτοφόλια. Έτσι και αλλιώς, όπως προαναφέραμε η εν λόγω κατηγορία, προσελκύει τους πάντες – ακόμη και αναβάτες που μπορεί να μην είχαν σκεφτεί ποτέ πως θα επιθυμούσαν μια αντίστοιχη μοτοσυκλέτα και εν τέλει κάνουν την μετάβαση σε μια εντελώς νέα, για αυτούς «πίστα». Αν ανήκεις εκεί, τότε σίγουρα δεν θες να βάλεις το χέρι βαθιά στη τσέπη. Το πιο προσιτό μοντέλο είναι της Voge με τιμή μόλις στα 4.395 ευρώ, έπειτα το Royal Enfield με 5.890 ευρώ, το 450 MT (6.190) και τα εναπομείναντα είναι τα πιο sport - σκληροτράχηλα της λίστας, Honda και Kove με τιμές 6.300 ευρώ και 7.995 ευρώ αντίστοιχα.
 

Την μεγαλύτερη αυτονομία πετυχαίνει το Kove 450 Rally

Όταν μιλάμε για adventure, η αυτονομία παίζει μεγάλο ρόλο, καθώς άμα θες να πάρεις τα βουνά, δεν πρέπει να σε απασχολεί το πότε θα πας ξανά στο κοντινότερο πρατήριο. Οι μοτοσυκλέτες που εξετάζουμε, μπορούν να διανύσουν περισσότερα από 200 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα, αλλά ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς, όσον αφορά τον τομέα αυτόν, είναι το Kove 450 Rally, καθώς είναι το πιο Dakar-ίσιο μοντέλο της λίστας και διαθέτει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14 λίτρων μπροστά, το οποίο διαιρείται σε δύο τμήματα με ξεχωριστές τάπες ανεφοδιασμού, ενώ και πίσω φέρει άλλο ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 16 λίτρων ακολουθώντας τα πρότυπα των αγωνιστικών rally μοτοσυκλετών. Συγκεκριμένα, είναι ικανό να ταξιδέψει για περισσότερα από 500 χιλιόμετρα και το μόνο που έχεις να ανησυχείς είναι να μην ξεχάσεις να γυρίσεις σπίτι. Εσύ ποιο θα επέλεγες; Πιστεύεις ότι οι adventure πρέπει να εκπληρώνουν μεγαλύτερο εύρος αναγκών ή να σχεδιάζονται με πιο sport – hardcore χαρακτήρα;  
 

Yamaha
AUTOAGORA