Η χωρητικότητα του νέου εν σειρά 4κύλινδρου έχει αυξηθεί κατά 37 κ.εκ., σε σχέση με το μοτέρ που αντικαθιστά, κάτι που είχε ξανακάνει η Kawasaki το 2002 στο "636" που έμεινε στην παραγωγή για τέσσερα χρόνια. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία αυτά τα 37 κ.εκ. σημαίνουν περισσότερη δύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, αλλά πιο σημαντική για την καθημερινότητα είναι η ενίσχυση της απόδοσής του στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα προέκυψε από την αύξηση της διαδρομής από τα 42,5 στα 45,1 χλστ.
Ανασχεδιασμένοι, με βάση το νέο κυβισμό, είναι και οι αυλοί εισαγωγής/εξαγωγής. Αυτοί της εισαγωγής έχουν μεγαλύτερο πλάτος στην αρχή τους, κοντά στα σώματα του ψεκασμού, ενώ οι αυλοί εξαγωγής έχουν μεγαλύτερο πλάτος κοντά στις βαλβίδες. Το προφίλ των εκκεντροφόρων έχει επίσης προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Στην εισαγωγή έχουμε πλέον μεγαλύτερη διάρκεια ενώ μεγαλύτερο βύθισμα έχουμε και τόσο στην εισαγωγή όσο και στην εξαγωγή. Για αυτό το λόγο ανασχεδιάστηκε και η κορώνα του πιστονιού, ενώ η συμπίεση έχει πέσει από το 13,3:1 στο 12,9. Παράλληλα για να μειωθούν οι τριβές, οι φούστες του πιστονιού έχουν δεχτεί ένα στρώμα μολυβδαινίου, ενώ νέοι είναι και οι πύροι του. Φυσικά ούτε οι μπιέλες ξέφυγαν από το ρετούς, οι οποίες είναι πλέον πιο κοντές και πιο ανθεκτικές σε σχέση με τις προηγούμενες.
Στα περιφερειακά του κινητήρα έχουμε επίσης αλλαγές. Το φιλτροκούτι μεγάλωσε σε όγκο κατά μισό περίπου λίτρο (5,09 από 4,53) ενώ νέας σχεδίασης είναι και οι σωλήνες του Ram air. Αλλαγές έχουμε και στο σύστημα εξαγωγής όπου πλέον όλοι οι λαιμοί ενώνονται μεταξύ τους με το τελικό να έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί. Όσον αφορά στο κιβώτιο τύπου κασέτας, η 1η ταχύτητα είναι πιο κοντή και η αντοχή των γραναζιών έχει αυξηθεί. Τέλος, νέος και ελαφρύτερος κατά 600 γρ. είναι και ο μονόδρομος συμπλέκτης ο οποίος έχει συμβάλλει και στην πολύ ελαφρύτερη αίσθηση που έχει η μανέτα έναντι του προηγούμενου μοντέλου.
Το στρώνεις ευλαβικά ή του πίνεις το αίμα από την πρώτη μέρα;
400άρια scooter με το καλύτερο 0-100χλμ/ω
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
QJMOTOR SRT 900 SX: Με 95 άλογα και Ιταλική νοοτροπία σε αναρτήσεις - φρένα
Ελαστικά Pirelli Scorpion Trail III 110/80-19 & 150/70-17
Παρμπρίζ Falcon 53×64 για κάθε δίκυκλο
1000άρια Adventure με 19άρη τροχό και το καλύτερο φρενάρισμα
Honda CBR 650R E-Clutch - Test
«Εγώ, ο δρόμος και οι άλλοι να πάνε να γ...ουν !»
Voge SR3: Με 26 άλογα , GT εμφάνιση και premium εξοπλισμό
Κράνος Corsa Jet DVS CX209 γκρι
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025