Η χωρητικότητα του νέου εν σειρά 4κύλινδρου έχει αυξηθεί κατά 37 κ.εκ., σε σχέση με το μοτέρ που αντικαθιστά, κάτι που είχε ξανακάνει η Kawasaki το 2002 στο "636" που έμεινε στην παραγωγή για τέσσερα χρόνια. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία αυτά τα 37 κ.εκ. σημαίνουν περισσότερη δύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, αλλά πιο σημαντική για την καθημερινότητα είναι η ενίσχυση της απόδοσής του στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα προέκυψε από την αύξηση της διαδρομής από τα 42,5 στα 45,1 χλστ.
Ανασχεδιασμένοι, με βάση το νέο κυβισμό, είναι και οι αυλοί εισαγωγής/εξαγωγής. Αυτοί της εισαγωγής έχουν μεγαλύτερο πλάτος στην αρχή τους, κοντά στα σώματα του ψεκασμού, ενώ οι αυλοί εξαγωγής έχουν μεγαλύτερο πλάτος κοντά στις βαλβίδες. Το προφίλ των εκκεντροφόρων έχει επίσης προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Στην εισαγωγή έχουμε πλέον μεγαλύτερη διάρκεια ενώ μεγαλύτερο βύθισμα έχουμε και τόσο στην εισαγωγή όσο και στην εξαγωγή. Για αυτό το λόγο ανασχεδιάστηκε και η κορώνα του πιστονιού, ενώ η συμπίεση έχει πέσει από το 13,3:1 στο 12,9. Παράλληλα για να μειωθούν οι τριβές, οι φούστες του πιστονιού έχουν δεχτεί ένα στρώμα μολυβδαινίου, ενώ νέοι είναι και οι πύροι του. Φυσικά ούτε οι μπιέλες ξέφυγαν από το ρετούς, οι οποίες είναι πλέον πιο κοντές και πιο ανθεκτικές σε σχέση με τις προηγούμενες.
Στα περιφερειακά του κινητήρα έχουμε επίσης αλλαγές. Το φιλτροκούτι μεγάλωσε σε όγκο κατά μισό περίπου λίτρο (5,09 από 4,53) ενώ νέας σχεδίασης είναι και οι σωλήνες του Ram air. Αλλαγές έχουμε και στο σύστημα εξαγωγής όπου πλέον όλοι οι λαιμοί ενώνονται μεταξύ τους με το τελικό να έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί. Όσον αφορά στο κιβώτιο τύπου κασέτας, η 1η ταχύτητα είναι πιο κοντή και η αντοχή των γραναζιών έχει αυξηθεί. Τέλος, νέος και ελαφρύτερος κατά 600 γρ. είναι και ο μονόδρομος συμπλέκτης ο οποίος έχει συμβάλλει και στην πολύ ελαφρύτερη αίσθηση που έχει η μανέτα έναντι του προηγούμενου μοντέλου.
5 scooter 300 κ.εκ. έως 4.600 ευρώ
Kove 800X Rally: Η ελαφρύτερη Adventure της κατηγορίας της με 95 ίππους και τιμή 8.895 ευρώ
«Κλείδωσε» το όνομα Doki για το ηλεκτρικό maxi scooter από Kymco και Harley
SYM CLBCU: 125cc scooter με κατανάλωση 1,9λτ/100χλμ, CBS και μεγάλους χώρους
Τι την θες την αξιοπιστία, αφού καταλήγεις σε αυτό που σου αρέσει;
ZONTES ICELAND TOUR 2025 – Part 6
Electromove - Spring 2025 «GO ELECTRIC»
Διέσχισε τη λίμνη Como με μοτοσυκλέτα!
Οι μονοκύλινδρες BMW 313 κ.εκ. παραμένουν Euro5 ―έρχεται η δικύλινδρη F450
CFMOTO 700MT: Στη 2η γενιά με νέα εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr