Τιμή:8.699 ευρώ
Η Dinli έκανε σοβαρή δουλειά, παρουσιάζοντας ένα αξιόμαχο -και με το παραπάνω- μεγάλο μονοκύλινδρο ATV, με δυνατότητες και όλα τα… κομφόρ, που χτυπάει στα ίσα τα καλύτερα οχήματα του χώρου.
Το Centhor 700 4x4 είναι ένα μεγάλο σε χώρους και κυβικά ATV, με κορυφαία ποιότητα κατασκευής, τεράστιες δυνατότητες στο χώμα, και εξοπλισμό αντάξιο ενός βασιλιά (4x4, high-low, IRS, μπλοκέ διαφορικό, εργάτη, κοτσαδόρο, κλειδώματα, γιγάντια σέλα, σχάρες, μπαγκαζιέρα, ποδιές, προφυλαχτήρας, μεταλλικό χρώμα, ψηφιακό όργανο, κλπ). Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, ακόμα και με γιαπωνέζικα / αμερικάνικα στάνταρ. Από όπου κι αν το κοιτάξεις, το Centhor δείχνει ικανό να κάνει μεγάλη έκπληξη στον ανταγωνισμό. Πέρα από την άριστη συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών, οι μεγάλες και ανθεκτικές σχάρες διαθέτουν νέας τεχνολογίας ηλεκτροστατική βαφή για ακόμη μεγαλύτερη αντοχή. Η εξάτμιση είναι ανοξείδωτη, ενώ εκτός από τον άξιο προφυλακτήρα στο εμπρός μέρος, το γουρούνι της Dinli διαθέτει και προστατευτικές ποδιές στην κοιλιά. Τα μεγάλα floorboards θα κρατήσουν λάσπες και νερά μακριά από τον αναβάτη, ενώ οι προβολείς αλογόνου είναι δυνατοί, και θα σας βοηθήσουν να κάνετε και χωμάτινες βραδινές διαδρομές, αν αυτό θέλετε. Στο μπροστινό μέρος του οχήματος, βρίσκεται εργάτης, που θα σας ξεκολλήσει ακόμα και από τις πιο δύσκολες συνθήκες, αν δηλαδή καταφέρετε και κολλήσετε, παρά τα 700 κυβικά και τη
Ροπή των 5 κιλών, παρά την ύπαρξη 4x4, παρά την επιλογή low στο κιβώτιο, και τέλος παρά την δυνατότητα για κλείδωμα του διαφορικού! Οι αναρτήσεις είναι «μπαμπάτσικες», όπως θα έλεγαν κι οι Θεσσαλονικείς. Είναι δηλαδή άνετες, με μεγάλες διαδρομές (που όμως δεν ανακοινώνονται), και έτοιμες να αντεπεξέλθουν σε όλες τις καταστάσεις. Από χαλαρή δικάβαλη εκδρομή σε βατούς χωματόδρομους, μέχρι απαιτητικά 4x4 κομμάτια, κοτρόνια, αλλά και άλματα.
Μόνο οι εραστές της απόλυτης δύναμης ίσως εκφράσουν μικρά παράπονα. Όμως, όπως είπαμε, ποτέ δεν θα χρειαστείτε περισσότερο γκάζι για να ανεβείτε εκείνη την κάθετη ανηφόρα που σας μπήκε στο μάτι, ενώ η ηλεκτρική απόδοση της δύναμης, είναι για σεμινάριο, σε σκληρή χρήση 4x4. Αξίζουν συγχαρητήρια λοιπόν στους τεχνικούς της Dinli, γιατί κατάφεραν με την πρώτη, να ξεφύγουν από τα μικρά κυβικά, παρουσιάζοντας ένα εκπληκτικά καλό μεγάλο γουρούνι, που αξίζει της προσοχής σας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Y/Ψ, 4Β
Κυβισμός 694.6
Ιπποδύναμη 45/5.000 χωρίς περιοριστή
Ροπή 5,5/5.500 χωρίς περιοριστή
Βάρος 325
Ρεζερβουάρ 20
Ρεαλισμός ή κατάντια, να μετράμε κατανάλωση στη μοτοσυκλέτα;
Royal Enfield Classic 350 - Test
Παρουσίαση: Eneos GP4T Ultra Street 5W-40
Benelli TRK 702 και TRK 702X : Καλοκαιρινή προσφορά μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων!
GasGas: Στις 21 Αυγούστου η παρουσίαση της νέας σειράς Off-Road
Σαφάρι ελέγχων για τα ΙΧ: Βαριά πρόστιμα σε 350.000 οδηγούς
Yamaha RW700 Explore: Νέα κίνηση κατοχύρωσης από την Ιαπωνία
Σαμάρια και σάκοι Aqua της Oxford
Hλεκτρονικά: Σε βοηθούν η σε κάνουν κουλάδι;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025