Τιμή: 6.995 ευρώ
Για τα σκληρά και τα σκληροπυρηνικά, τον πρώτο λόγο στην οικογένεια έχει το νέο μεγάλο γουρούνι της SYM, το Quadraider 600. Η SYM δεν τσιγκουνεύτηκε στην προίκα του μεγάλου Quadraider, κι έτσι αυτό διαθέτει τετρακίνηση, αργό και μακρύ κιβώτιο, αλλά και την πολύτιμη για άγριο 4x4 ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση.
Η θέση οδήγησης θα βολέψει τους πάντες, αφού ο προσφερόμενος χώρος στα πόδια είναι πολύ μεγάλος για τους ψηλούς αναβάτες, ενώ η άνετη και μεγάλη σε μήκος σέλα επιτρέπει στους βραχύσωμους να πλησιάσουν πιο κοντά στο τιμόνι με ευκολία. Ο πίνακας οργάνων είναι στην ουσία μια μεγάλη οθόνη υγρών κρυστάλλων, περιστοιχισμένη από τρεις σειρές ενδεικτικών λυχνιών. Εκτός από την ταχύτητα και τις βασικές ενδείξεις (φλας και φώτα), ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μερικό χιλιομετρητή, ενώ πληροφορείται για τη θέση του λεβιέ ταχυτήτων, την επιλογή τετρακίνησης, τη στάθμη της βενζίνης, την πίεση του λαδιού και τη στάθμη του ψυκτικού υγρού. Στο δεξί άκρο του τιμονιού βρίσκεται το κλασικό τύπου σκανδάλης γκάζι, το κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης της τετρακίνησης, καθώς και το εύχρηστο και εργονομικό λεβιέ του χειρόφρενου, ενώ στα αριστερά ο οδηγός ελέγχει τα χειριστήρια για φώτα, φλας, αλάρμ, κόρνα, μίζα και τσοκ αέρα. Σε ό,τι αφορά τα φρένα, η δεξιά μανέτα ενεργοποιεί τα δύο δισκόφρενα (220 χλστ.) στους μπροστινούς τροχούς, η αριστερή το μονό δισκόφρενο που εδράζεται στον άξονα μετάδοσης (180 χλστ.) που καταλήγει στο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το ποδόφρενο ενεργοποιεί και τους τρεις δίσκους.
Το λεβιέ των ταχυτήτων βρίσκεται στη δεξιά πλευρά και προσφέρει τις εξής επιλογές-θέσεις (από κάτω προς τα πάνω): Parking, Όπισθεν, Νεκρά, Μακριά κλιμάκωση, Κοντή κλιμάκωση. Περί μεταφορικών δυνατοτήτων ο λόγος. Εκτός από τις δύο σχάρες (εμπρός και πίσω), το Quadraider έχει υποδοχή για κοτσαδόρο και επιπρόσθετα διαθέτει δύο extra αποθηκευτικούς χώρους, έναν κάτω από τη σέλα και έναν αδιάβροχο στο αριστερό φτερό, ενώ στη δεξιά πλευρά υπάρχει και παροχή ρεύματος 12V.
Όταν οδηγήσαμε το Quadraider στο βουνό, εκτός από τα ποτάμια και τους δασικούς χωματόδρομους, οι άνθρωποι της SYM είχαν προετοιμάσει μια κλειστή πίστα 4x4, με απαιτητικά κομμάτια στα οποία το Quadraider πραγματικά έλαμπε, αφήνοντας μας όλους με ανοιχτό στόμα. Σύμφωνα με το νόμο, για έκδοση αριθμού κυκλοφορίας το γουρούνι της SYM αποδίδει είκοσι άλογα, αλλά ακόμα και με αυτή τη χαμηλή ιπποδύναμη, δεν κόλλησε πουθενά, και τα έβγαλε όλα με τη μία. Για όσους τώρα θέλουν να χρησιμοποιούν το Quadraider για αγωνιστική χρήση, η αύξηση ιπποδύναμης έρχεται πανεύκολα, και οι ίπποι εκτινάσσονται στους σαράντα! Τώρα μάλιστα. Οδηγώντας το ανοιχτό μοντέλο, η διαφορά είναι τεράστια, τόσο στη δύναμη που τώρα ξεχειλίζει, όσο και στην οδική συμπεριφορά, μιας και στην ανοιχτή έκδοση, έχεις όσο γκάζι θέλεις ώστε να κάνεις την υποστροφή μια αχνή ανάμνηση. Η προστασία της κοιλιάς είναι μεγάλη, οι αναρτήσεις άψογες είτε σε αργά είτε σε γρήγορα κομμάτια, τα φρένα αρκετά δυνατά, χωρίς όμως να εντυπωσιάζουν. Το φρένο του κινητήρα θα βοηθήσει σε πραγματικά απότομες καταβάσεις, η αντιστρεπτική ράβδος κάνει καλή δουλειά, το 4x4 μπαίνει και εν κινήσει, ενώ με το αργό κιβώτιο, το υπέρ-γούρουνο θα ανέβει όλες τις κάθετες πλαγιές του κόσμου. Σημειώστε πως η έκδοση LE διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο απ’ το προηγούμενο μοντέλο, για αυξημένη σταθερότητα. Πραγματικά εντυπωσιακό! Και ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η απίστευτα χαμηλή τιμή του.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Y/Ψ, 4Β
Κυβισμός 565
Ιπποδύναμη 40/6.500 (ανοιχτό)
Ροπή 4/5.000 (ανοιχτό)
Βάρος 345
Ρεζερβουάρ 19
Ρεαλισμός ή κατάντια, να μετράμε κατανάλωση στη μοτοσυκλέτα;
Royal Enfield Classic 350 - Test
Παρουσίαση: Eneos GP4T Ultra Street 5W-40
Benelli TRK 702 και TRK 702X : Καλοκαιρινή προσφορά μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων!
GasGas: Στις 21 Αυγούστου η παρουσίαση της νέας σειράς Off-Road
Σαφάρι ελέγχων για τα ΙΧ: Βαριά πρόστιμα σε 350.000 οδηγούς
Yamaha RW700 Explore: Νέα κίνηση κατοχύρωσης από την Ιαπωνία
Σαμάρια και σάκοι Aqua της Oxford
Hλεκτρονικά: Σε βοηθούν η σε κάνουν κουλάδι;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025