
Honda CBR 650R E-Clutch - Test
Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2025
Αλλαγές ταχυτήτων με ή χωρίς τη χρήση συμπλέκτη
Τετρακύλινδρος με 95 ίππους και 64 Nm ροπής ...
Αλλαγές ταχυτήτων με ή χωρίς τη χρήση συμπλέκτη
Τετρακύλινδρος με 95 ίππους και 64 Nm ροπής ...
Με το 650MT η CFMOTO έδειξε αμέσως τη δυναμική της σε μια από τις σημαντικότερες κατηγορίες για την ελληνική αγορά. Τώρα στοχεύει ακόμη πιο ψηλά, καθώ...
Δυναμική αισθητική με Ιταλική φινέτσα
Σέλα δύο επιπέδων και χώρος από κάτω για full-face κράνος...
Επιστροφή στα 80s με σύγχρονο χαρακτήρα.
Κινητήρας 1000cc με νέα χαρτογράφηση και 122 ίππους....
Κλασική Αισθητική, Σύγχρονη Τεχνολογία
...
Μεγάλη ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων.
Ανετη σέλα δύο επιπέδων με χώρο για δύο full-face κράνη....
Δύο καθαρόαιμες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.
Νέο γκρι bodywork και χρωμιομολυβδαίνιο ατσάλινο πλαίσιο....
Επιστροφή με 40th Anniversary Edition.
Κλασική τετρακύλινδρη συνταγή χωρίς αλλαγές....
H fun πλευρά της καθημερινότητας
Mονοκύλινδρος κινητήρας 692,7cc με ισχύ 74 ίππους ...
Κινητήρας στα ανώτερα όρια της Α1 κατηγορίας με 15 ίππους
Σύστημα StartStop και ψεκασμός από την Bosch ...
Νέα εποχή για τη QJMOTOR στην μικρό-μεσαία adventure κατηγορία.
QJMOTOR SRT 300DX: Με 30 ίππους και 21άρη τροχό εμπρός....
V4 κινητήρας με 69,4 ίππους και τελική στα 180 χλμ/ώρα.
Αναρτήσεις Marzocchi και δύο δίσκοι εμπρός με τατραπίστονες δαγκάνες....
Σύστημα Y-AMT με ηλεκτρονικό γκάζι YRC.
Δικύλινδρος CP2 κινητήρας με τρία προγράμματα οδήγησης.
Πιο ψηλό και φαρδύ τιμόνι, ρυθμιζόμενη διπλή...
V4 Granturismo 1158 cc με 170 άλογα και μεγαλύτερα διαστήματα service.
Ημιενεργές αναρτήσεις Marzocchi DSS EVO, cornering lights και quickshifter...
Κινητήρας με 80 άλογα και 70 Nm ροπής.
Ρεζερβουάρ 18 λίτρων και μεικτή κατανάλωση 5,7 λίτρα/100χλμ....
Νέος κινητήρας 350 κυβικών από Triumph και Bajaj.
Η «μικρή» Bonneville έρχεται να συμπληρώσει την οικογένεια.
Η επιρροή της ινδικής αγοράς κ...
Η νέα γενιά της Brutale κάνει πρεμιέρα στην EICMA 2025.
Νέος κινητήρας 950 EVO πιο δυνατός με χαμηλότερες δονήσεις....
Ιαπωνικό scooter με τιμή 2.350 ευρώ
Σπορ σχεδιασμός με επιθετικές γωνίες...
Αερόψυκτος κινητήρας i-get 124 κ.εκ. με 11 ίππους και 11 Nm ροπής
Αυτονομία 230 χιλιόμετρα με ρεζερβουάρ 6 λίτρων...
Υγρόψυκτος κινητήρας με έξτρα ...αέρα και εχέγγυο αξιοπιστίας
Μετατόπιση ρεζερβουάρ και αύξηση χώρων με παράλληλη βελτίωση σταθερότητας...
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.