CFMOTO 675 NK - Test
Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2025
Ο πρώτος τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της CFMOTO με κυβισμό 675 κ.εκ. και 94 ίππους
Σπορ προσανατολισμός, αλλά και φιλική για την καθημερινότη...
Ο πρώτος τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της CFMOTO με κυβισμό 675 κ.εκ. και 94 ίππους
Σπορ προσανατολισμός, αλλά και φιλική για την καθημερινότη...
Πρωτοβουλία μιας νέας εταιρείας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης
Με τελική ταχύτητα 88 χλμ/ώρα και αυτονομία 60 χλμ.
Με μπαταρία 1.200 ευρώ , ...
Η επιστροφή του Z900: Η Kawasaki ξαναπατά γκάζι στα 950 κυβικά
Z900 SE: Öhlins αναρτήσεις, Brembo φρένα και δερμάτινες λεπτομέρειες ...
Νέος κινητήρας Euro5+: Με περισσότερη ισχύ και λιγότερη κατανάλωση
Αναβαθμισμένη μετάδοση και αναρτήσεις για μεγαλύτερη ασφάλεια ...
Τρίτροχο μοντέλο διπλής λειτουργίας από την Kuickwheel
Ταχύτητα στο έδαφος 70χλμ/ώρα και 72χλμ/ώρα στον αέρα...
H πρώτη μεγάλη adventure της Zontes
Τρικύλινδρος κινητήρας 95 ίππων, σπάνιο για τα κυβικά...
Η Vespa εμπνέεται από τις ρίζες της και αναβιώνει την ιστορία
Μπλε εργοστασιακό χρώμα και χάλκινα νεύρα στην εμφάνιση...
Σε λευκό, πράσινο και καμουφλάζ χρώμα για την Βόρεια Αμερική
Παραμένει ο κινητήρας των 292 κ.εκ. χωρίς αλλαγές σε απόδοση ή δομή ...
Η Aprilia επεκτείνει την οικογένεια SR GT με μεγαλύτερο κυβισμό και νέο σχεδιασμό
Δυναμική σχεδίαση με επιρροές από το sport DNA της Aprilia ...
Superveloce 1000 Ago: φόρος τιμής στον Agostini με την πιο ακριβή μοτοσυκλέτα
Carbon φέρινγκ, ρετρό λεπτομέρειες και χρυσή αριθμημένη πλακέτα...
Ακτινωτοί τροχοί 21-18 ιντσών με καθαρά χωμάτινο προσανατολισμό
Δικύλινδρος κινητήρας 799 κ.εκ. με 90 ίππους και 8,8 kg-m ροπής...
Το πρωτότυπο εντοπίστηκε στις Αλπεις
V2 LC8 κινητήρας 1.350 κυβικών με 190 ίππους...
Scrambler σχεδίαση με ηλεκτρικό κινητήρα
Με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω...
Βασισμένη στη νικητήρια μοτοσυκλέτα του Dakar 2025
Με εξάτμιση τιτανίου , ανθρακονήματα και 3 δεξαμενές ρεζερβουάρ...
Ημιαυτόματο κιβώτιο Y-AMT με πλήκτρα χειρισμού τύπου see-shaw στο τιμόνι
Επανασχεδιασμός πλαισίου, νέοι ελαφρύτεροι, spinforged τροχοί και ανεστρ...
Διατηρεί το κλασσικό cruiser χαρακτήρα
Ίδιος κινητήρας με πιθανή επαναχαρτογράφηση ...
Ο ισχυρότερος κινητήρας στην κατηγορία του
Φρένα και αναρτήσεις πολύ ανώτερα του μέσου όρου...
Αποδοτικός και οικονομικός κινητήρας με 15 ίππους και 3,4 λίτρα/100χλμ κατανάλωση
Πλούσιος εξοπλισμός ασφαλείας και ανεσης με TCS και συνδεσιμότη...
Κινητήρας 125 κ.εκ. με ισχύ 9 ίππων, το οδηγάς και με δίπλωμα αυτοκινήτου
Κατανάλωση 2,8λίτρα/100χλμ για οικονομικές αστικές μετακινήσεις...
Κινητήρας 895 κ.εκ. με 95 ίππους και 4 προγράμματα οδήγησης
Αναρτήσεις Kayaba με πλήρεις δυνατότητες ρυθμίσεων και φρένα Brembo...
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr