• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο κινητήρας αποδίδει 33,3 ίππους ισχύος στις 8.250 σ.α.λ. και 3,3 kgm ροπής στις 6.250 σ.α.λ. και είναι ολοκαίνουργιος.

Κινητήρας: Η… πέτρα του σκανδάλου

Αν για κάποιο λόγο τα υπόλοιπα Beverly νιώθουν αδικημένα, ο λόγος αυτός έχει χωρητικότητα 330 κ.εκ. και διαθέτει τετραβάλβιδη κεφαλή και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Αναφέρομαι, φυσικά, στον νέο κινητήρα που σχεδίασε η Piaggio, ο οποίος καμία σχέση δεν έχει με αυτούς που ήδη κοσμούν τη γκάμα της ιταλικής εταιρείας. Μην έχοντας βασιστεί σε προηγούμενα σύνολα, όπως ο Quasar των 278 κ.εκ., ο νέος κινητήρας είναι ισχυρότερος, ελαφρύτερος (κατά 10 κιλά, σε σύγκριση με έναν 400 κ.εκ.) και διαθέτει και νέες τεχνικές λύσεις, οι οποίες μειώνουν τις διαστάσεις, τις μηχανικές τριβές, την κατανάλωση καυσίμου, αλλά και τα service που απαιτεί. Με την ίδια λογική, το αυτόματο κιβώτιο του Sport Touring είναι το πρώτο στην κατηγορία με υγρό συμπλέκτη και δικό του κλειστό κύκλωμα λίπανσης, με οφέλη στη λειτουργία και την αξιοπιστία. Όσον αφορά στις επιδόσεις, αυτές, όπως αναφέρθηκε, πλησιάζουν περισσότερο αυτές ενός scooter 400 κ.εκ. παρά αυτές ενός 300 κ.εκ.. Με 33,3 ίππους ισχύος στις 8.250 σ.α.λ. και 3,3 kgm ροπής στις 6.250 σ.α.λ., το νέο Beverly είναι το ισχυρότερο στα κυβικά του και κοιτά στα μάτια τους 400ρηδες ανταγωνιστές του. Χάρη στα χαρακτηριστικά αυτά του κινητήρα του, το Beverly 350 Sport Touring είναι ισχυρό και ζωντανό στο δρόμο, προσφέροντας πάντα ισχύ για το προσπέρασμα, αλλά και τελική που μπορεί να ξεπεράσει και τα 150 χλμ./ώρα. Επιπλέον, είναι ιδιαίτερα οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά και στη συντήρηση, αφού, σύμφωνα με την Piaggio, τα service είναι απαραίτητα μόνο κάθε 20.000 χλμ., με μόνη εξαίρεση την αλλαγή λαδιών κάθε 10.000 χλμ.!

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ