Αν για κάποιο λόγο τα υπόλοιπα Beverly νιώθουν αδικημένα, ο λόγος αυτός έχει χωρητικότητα 330 κ.εκ. και διαθέτει τετραβάλβιδη κεφαλή και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Αναφέρομαι, φυσικά, στον νέο κινητήρα που σχεδίασε η Piaggio, ο οποίος καμία σχέση δεν έχει με αυτούς που ήδη κοσμούν τη γκάμα της ιταλικής εταιρείας. Μην έχοντας βασιστεί σε προηγούμενα σύνολα, όπως ο Quasar των 278 κ.εκ., ο νέος κινητήρας είναι ισχυρότερος, ελαφρύτερος (κατά 10 κιλά, σε σύγκριση με έναν 400 κ.εκ.) και διαθέτει και νέες τεχνικές λύσεις, οι οποίες μειώνουν τις διαστάσεις, τις μηχανικές τριβές, την κατανάλωση καυσίμου, αλλά και τα service που απαιτεί. Με την ίδια λογική, το αυτόματο κιβώτιο του Sport Touring είναι το πρώτο στην κατηγορία με υγρό συμπλέκτη και δικό του κλειστό κύκλωμα λίπανσης, με οφέλη στη λειτουργία και την αξιοπιστία. Όσον αφορά στις επιδόσεις, αυτές, όπως αναφέρθηκε, πλησιάζουν περισσότερο αυτές ενός scooter 400 κ.εκ. παρά αυτές ενός 300 κ.εκ.. Με 33,3 ίππους ισχύος στις 8.250 σ.α.λ. και 3,3 kgm ροπής στις 6.250 σ.α.λ., το νέο Beverly είναι το ισχυρότερο στα κυβικά του και κοιτά στα μάτια τους 400ρηδες ανταγωνιστές του. Χάρη στα χαρακτηριστικά αυτά του κινητήρα του, το Beverly 350 Sport Touring είναι ισχυρό και ζωντανό στο δρόμο, προσφέροντας πάντα ισχύ για το προσπέρασμα, αλλά και τελική που μπορεί να ξεπεράσει και τα 150 χλμ./ώρα. Επιπλέον, είναι ιδιαίτερα οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά και στη συντήρηση, αφού, σύμφωνα με την Piaggio, τα service είναι απαραίτητα μόνο κάθε 20.000 χλμ., με μόνη εξαίρεση την αλλαγή λαδιών κάθε 10.000 χλμ.!
Νέα Triumph Trident 800: Στην τελική ευθεία – αναμονή για την EICMA 2025
Royal Enfield Goan Classic 350: Νέα συλλεκτική έκδοση με 100 μονάδες!
Ather Redux: Φουτουριστικό ηλεκτρικό scooter που αλλάζει θέση οδήγησης (ΒΙΝΤΕΟ)
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται
Είναι δίκαια τα πρόστιμα σε ηλεκτρικά πατίνια συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες;
Test Fly Trekker: ADV κράνος με motocross στοιχεία και προηγμένο αερισμό
Πώς σου γλιτώνουν χρήματα τα καλής ποιότητας ελαστικά;
Italjet Dragster 700 Twin: Καινοτόμο σύστημα ρύθμισης στο πίσω αμορτισέρ
Kawasaki 2026: Νέες χρωματικές εκδόσεις για τα Ninja 125 και Z125
KTM: Αναπτύσσει νέο σύστημα επέκτασης αυτονομίας για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.