Όχι του Ιωάννη, η άλλη που έχουμε συνηθίσει, εκείνη του… «ρε συ, που να στα λέω, αποκάλυψη το νέο κουτούκι στη Νέα Φιλαδέλφεια». Έτσι και το Visa R. Αν σε εκπλήσσει ευχάριστα μία φορά με την οπτική εξέταση, τότε στην οδήγηση σου χαρίζει καθημερινά χαμόγελα, με τα προτερήματα του. Η μίζα το φέρνει στη ζωή εύκολα, ενώ για το χειμώνα έχει και τσοκ, στο αριστερό χειριστήριο. Αν θέλετε να δοκιμάσετε τη μανιβέλα που έχει για λόγους ασφαλείας, δεν θα απογοητευτείτε, καθώς εκείνη είναι τόσο εύκολη που μπορείτε να την κατεβάσετε με το χέρι, και το Visa θα πάρει μπροστά με μισή μανιβελιά. Η σέλα είναι άνετη και για τους δυο επιβαίνοντες, ακόμα και για παραμονή πολλών δεκάδων χιλιομέτρων πάνω της. Ο συνεπιβάτης έχει ακόμα και χειρολαβές. Ο κινητήρας γουργουρίζει, και το παπί της Kymco δουλεύει ρολόι χωρίς να παρουσιάζει κραδασμούς, ούτε μηχανικούς θορύβους. Το θετικότατο κιβώτιο διαθέτει τέσσερις σχέσεις, για καλύτερη εκμετάλλευση της δύναμης, ενώ είναι κοντό, και έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να ανεβάσει το Visa δικάβαλο και φορτωμένο σε ιδιαίτερα δύσκολες ανηφόρες. Κατά συνέπεια, η τελική ταχύτητα είναι σχετικά μικρή, στα 110χλμ/ώρα σε ιδανικές συνθήκες. Χαρακτηριστικά, στην ανηφόρα της Εθνικής Οδού για Άγιο Στέφανο, που έχει κλίση για αρκετή ώρα, το Visa έπεφτε στα 90χλμ/ ώρα με μένα στο τιμόνι, ενώ στην κατηφόρα έδειχνε μέχρι και 115χλμ/ώρα. Όταν αποφάσισα πως η Εθνική Οδός δεν ήταν της αρεσκείας μας (είχαμε γίνει «an item» με το Visa), πήρα τους παραδρόμους, και καθόλου δεν το μετάνιωσα. Δυνατές επιταχύνσεις, χωρίς μάλιστα ενοχλητικούς κραδασμούς, όσο και να γεμίζεις τις ταχύτητες, αλλά και άριστο κράτημα παρά τα ελαστικά της… Manlung, που είναι σχεδιασμένα για μεγάλη διάρκεια ζωής, παρά για σβέλτη οδήγηση –πάντως δεν είναι και τόσο κακά όσο τα περιμέναμε. Ευέλικτο, πραγματικά γρήγορο, το Visa R αποδεικνύεται «πασπαρτού» για το κέντρο της πόλης. Σημειώστε πως, τα γερά στερεωμένα μαρσπιέ του συνεπιβάτη δέχονται και προέκταση για επαγγελματικό κιβώτιο ή μεγάλη και ανθεκτική σχάρα, ώστε να χρησιμοποιήσετε το Visa R ως επαγγελματικό εργαλείο. Λίγη προσοχή χρειάζεται όταν κατεβάζει ταχύτητες με τη μύτη του παπουτσιού ο αναβάτης, γιατί τότε μπορεί να… πατήσει το πόδι του συνεπιβάτη, καθώς τα μαρσπιέ του τελευταίου είναι αρκετά κοντά στο πίσω μέρος του λεβιέ. Αν φυσικά αλλάζετε με τη φτέρνα (ο λεβιές είναι τοποθετημένος έτσι που να επιτρέπει άνετα τις αλλαγές και με τη φτέρνα), τότε κανένα πρόβλημα. Πολύ καλά όμως είναι και τα φρένα, που σταματάνε χωρίς δράματα, και με ασφάλεια το Visa R από όλες τις ταχύτητες. Μόνο μην «τσαρουχώνετε» το πεντάλ του φρένου, καθώς το πίσω ταμπούρο είναι πολύ δυνατό, και θα μπλοκάρει σχετικά εύκολα. Συνηθίζεται άμεσα όμως, και μετά η σωστή πίεση έρχεται μηχανικά. Το μπροστινό δισκόφρενο έχει προοδευτική αίσθηση, και μπόλικη δύναμη, ενώ ταυτόχρονα δεν μπλοκάρει σχεδόν ποτέ.
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr