Όταν ακούς για πρώτη φορά την τιμή του Visa, χωρίς να έχεις μπροστά σου το παπί, τότε άνετα μπορεί να κάνεις κακές σκέψεις. Στα 1.245 ευρώ, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον… στη μισή ποιότητα κατασκευής από τα παπιά των 2.100-2.700 ευρώ. Όταν όμως αντικρίσεις με τα ίδια σου τα μάτια το παπί της Kymco, οι σκέψεις και οι υπόνοιες αυτές διαλύονται αυτοστιγμεί. Το Visa R είναι απίστευτα καλοφτιαγμένο για παπί 1.245 ευρώ, σε βαθμό που να σε κάνει να αναρωτιέσαι από πού έκοψε η Kymco, ώστε να καταφέρει να φτάσει σε τόσο χαμηλή τιμή. Σύμφωνοι, έχει ταμπούρο πίσω αντί για δισκόφρενο, καρμπιρατέρ αντί για ψεκασμό, τα πίσω αμορτισέρ δε ρυθμίζονται σε προφόρτιση, ενώ η συνολική ποιότητα κατασκευής είναι ένα ανεπαίσθητα μικρό σκαλί κάτω από τον πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό. Αξίζει τα λεφτά του λοιπόν; Κατά 200%, και βάλε. Η βαφή είναι ποιοτική, η συναρμογή των πλαστικών μερών πολύ καλή, ο πίνακας οργάνων πλήρης, διαθέτει ακόμα και δείκτη σχέσης κιβωτίου, ενώ κυριαρχεί το όμορφο design, design που συνεχίζει σε όλα τα μέρη του παπιού –που δε δείχνει οικονομικό, αντίθετα, είναι όσο αιχμηρό χρειάζεται, σύγχρονο, καλαίσθητο, και καλοβαμμένο. Οι ζάντες είναι όμορφες, μαύρες, αλουμινίου, πέντε μπράτσων, και 17 ιντσών. Η ποδιά, όπως μας έχουν συνηθίσει τα νέας φουρνιάς παπιά εδώ και χρόνια, μικρή, χωρίς να προστατεύει ιδιαίτερα από τα στοιχεία της φύσης, εκτός και αν ενώσεις τα γόνατα μπροστά από τη σέλα. Μικρό ατόπημα, η θέση που έχει τοποθετηθεί ο διακόπτης της βενζίνης, κάτω από την ποδιά, καθότι δεν μπορείς να τον προσεγγίσεις από το πλάι. Για να γυρίσεις το διακόπτη στη ρεζέρβα, πρέπει ή να βάλεις το χέρι σου από μπροστά, είτε να… βγάλεις την ποδιά. Η κόρνα έχει καλή απόδοση, ενώ οι καθρέπτες προσφέρουν ικανοποιητικό πεδίο, αν και δείχνουν και λίγο… ώμους. Το πλαϊνό σταντ ανοίγει δύσκολα, και διαθέτει ελατήριο που το επαναφέρει στην κλειστή θέση, ώστε να μην το ξεχάσετε ποτέ ανοιχτό. Μικρή δυσκολία ενέχει η τοποθέτηση του Visa R στο διπλό σταντ, καθώς ο μοχλός του δεν είναι αρκετά καλός. Τα φώτα είναι ικανοποιητικά, χωρίς να μπορούμε να τα πούμε και ιδιαίτερα δυνατά. Πάντα ευπρόσδεκτος είναι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, χαρακτηριστικό που παλιότερα δεν συνηθιζόταν στην κατηγορία. Στην περίπτωση του Visa R, είναι σχετικά ρηχός, όμως χωράει άνετα τα εργαλεία, και τα χαρτιά σας.



Eicma 2025: Moto Morini Kanguro 300 & Rally
Kawasaki Z1100 & Z1100 SE 2026: Το νέο Supernaked των 136 ίππων στην EICMA
EICMA 2025 - Kawasaki Ninja ZX-10R 2026: Εμφάνιση με νέο πρόσωπο
EICMA 2025 - Kawasaki Z900 RS 2026: Tο ρετρό εμβλημα επιστρέφει ανανεωμένο
Eicma 2025: Benelli TRK 902 Stradale & Explorer
ΕICMA 2025 - KOVE 450R: Το νέο τετρακύλινδρο naked που έρχεται να ταράξει τα νερά
EICMA 2025 - KOVE 625V: Nέο V-twin cruiser με 61 άλογα!
EICMA 2025 – KOVE 450RR: Τετρακύλινδρο Supersport με 70 άλογα και 220χλμ/ώρα τελική!
EICMA 2025 – KOVE 350RR: Το νέο supersport με 46 άλογα για την Α2
EICMA 2025 CFMOTO 1000 MT-X: Το πρώτο τρικύλινδρο Adventure της εταιρείας
Eicma 2025: Νέο Benelli TRK 602 X
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.