Ενώ μέχρι πριν από περίπου δύο χρόνια είχαμε αντιμέτωπους το Δαβίδ και τον Γολιάθ κι έπεφταν στοιχήματα για το ποιος θα καταφέρει να κερδίσει την αέναη μάχη ανάμεσα σε σώμα και μυαλό, τώρα πια δε χρειάζεται να προβληματιζόμαστε άλλο, καθώς η Husqvarna ένωσε με μεγάλη επιτυχία τις δύο αυτές αρετές. Κι έτσι πάνω στη σέλα του 310 αισθάνεσαι ότι τα έχεις όλα. Μιλάμε για μια πολύ σταθερή και προβλέψιμη μοτοσικλέτα που ανταποκρίνεται άμεσα και με ακρίβεια σε όλες τις κινήσεις του εκάστοτε αναβάτη χαρίζοντας έτσι νίκες στους επαγγελματίες αγωνιζόμενους και διασκέδαση στους ερασιτέχνες. Προσωπικά, αντιλήφθηκα γρήγορα ότι στην επιλογή του soft χάρτη η δύναμη έρχεται πολύ γραμμικά, πράγμα που είναι απαραίτητο για σταθερή οδήγηση χωρίς ξεσπάσματα. Μπορούσα να κρατάω το γκάζι αρκετή ώρα ανοιχτό και να νιώθω διαρκώς κυρίαρχος της μοτοσικλέτας αφού δεν είχε χαζοσπινιαρίσματα και δε μάζευε υπερβολική φόρα για να καταλήξει να με κουράσει στα φρένα και να χάσω τη ροή μου μαζί με το χρόνο μου στην είσοδο της στροφής. Στο κέντρο της στροφής, το απίστευτα δυνατό και υπερβολικά ελαφρύ μοτέρ που (δεν!) αισθανόμουν ανάμεσα στα πόδια μου, με προκαλούσε να «χουφτώσω» τη μοτοσικλέτα για να μ’ εκσφενδονίσει στην επόμενη στροφή. Όταν χρειαζόταν να φρενάρω, εκεί αισθανόμουν το άκαμπτο πλαίσιο και τις αναρτήσεις να με ωθούν να το «καρφώσω» και να το στρίψω με όλη μου τη δύναμη σχεδόν με κλειστά μάτια. Στη hard επιλογή, η μοτοσικλέτα σου δίνει την αίσθηση ότι έχεις ξεφύγει πια εντελώς από τα 250άρια και με λίγη ατομική προσπάθεια μπορείς να χτυπήσεις ένα νορμάλ 450άρι. Κι εκεί, αν είσαι καλά προπονημένος, το 310 θα σου δώσει το σύνθημα να πιέσεις πέρα από τις δυνατότητες που νόμιζες ότι έχεις και θα δεις με έκπληξη τους χρόνους σου να κατεβαίνουν χωρίς να φοβηθείς και χωρίς να μπορείς να προβλέψεις πότε θα σταματήσει το χρονόμετρο να πέφτει!
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Μπαλακλάβα full face AGVpro Coolmax
Ελαστικά Pirelli Angel Scooter 100/80-16 & 120/80-16
Voge RR25: Νέα μικρομεσαία supersport με κινητήρα 494 κ.εκ. και 55 ίππους
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr