• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το γυμνό είναι όμορφο!

Όλες οι μοτοσικλέτες, γεννιούνται γυμνές. Τα βασικά συστατικά είναι ίδια παντού. Κινητήρας, πλαίσιο, αναρτήσεις, ρόδες, τιμόνι, μαρσπιέ και σέλα. Κατόπιν, όχι από σεμνοτυφία, αλλά ανάλογα με την περίσταση, είτε για λόγους στιλ, είτε για λόγους αεροδυναμικής, είτε χρηστικότητας, τα εργοστάσια προσαρμόζουν πάνω στα γυμνά τους δημιουργήματα διάφορα πλαστικά κοστούμια. Τα τελευταία μπορεί να είναι είτε bikini, είτε full fairing, διαφόρων στιλ.

 
Παρόλα τα προνόμια που προσφέρουν τα πλαστικά σε μια μοτοσικλέτα, είναι πολλοί οι αναβάτες που ποτέ δεν τα συμπάθησαν. Κάποιοι τους λένε ρομαντικούς, άλλοι τους αποκαλούν «κολλημένους» με τη βασική ιδέα της μοτοσικλέτας, οι ίδιοι δηλώνουν λάτρεις του γυμνού. Η συγκεκριμένη μερίδα αναβατών θεωρεί την τοποθέτηση πλαστικών σε ένα δίκυκλο περιττό, άπρεπο, και άσχημο στολισμό -ακόμα και ιεροσυλία. Οι λάτρεις του γυμνού είναι έτοιμοι να προβούν σε μεγάλες θυσίες, σχετικά με την άνεση τους, με την αεροδυναμική του δικύκλου τους, και με την προστασία τους από τα στοιχεία της φύσης. Θέλουν το δίκυκλο γυμνό, και γυμνό μόνο.

Φέτος, υποδεχθήκαμε ορισμένες νέες γυμνές μοτοσικλέτες, που μας έκαναν αίσθηση, η κάθε μία για διαφορετικούς λόγους. Από τη μια μεριά, η Honda αναβάθμισε, έστω και ανεπαίσθητα, αισθητικά το Hornet 600, μια μοτοσικλέτα που βασίζεται στο CBR 600RR, και προσφέρει εκπληκτική sport συμπεριφορά, μαζί με μια πιο όρθια θέση οδήγησης. Η ίδια εταιρεία, προχώρησε και σε… «γδύσιμο» του VFR 800, βελτιώνοντας παντού το «παλιό καλό κρασί», παρουσιάζοντας το νέο Crossrunner. Μια μοτοσικλέτα πιστή στις αρχές της Honda για μέγιστη φιλικότητα προς τον αναβάτη, με μεστό V4 κινητήρα, και βλέψεις για χαλαρό, όσο και σβέλτο μοτοτουρισμό.

Η Suzuki αναβάθμισε την πλατφόρμα GSR, παρουσιάζοντας το GSR 750, με τον κινητήρα-σπίρτο από το τετρακύλινδρο εν σειρά GSX-R 750. Αν είναι αντίστοιχα οικονομικό στην αγορά, όπως ήταν και το GSR 600, τότε αρκετοί είναι αυτοί που θα ψηφίσουν Suzuki, όσον αφορά στα γυμνά του 2011. Και η BMW όμως αναβάθμισε το R 1200 R, προικίζοντας το με περισσότερη δύναμη, και αισθητικό φρεσκάρισμα. Συνεχίζοντας με την Ευρώπη, η βρετανική Triumph αναβάθμισε αισθητικά το Speed Triple, χαρίζοντας του νέα όψη, και βελτιώνοντας το στις λεπτομέρειες.

Τέλος, για όσους λατρεύουν την υπερβολή, η Aprilia παρουσίασε δυο μοτοσικλέτες πάνω στο θέμα. Το Dorsoduro 1200, που μας άφησε ανάμικτες εντυπώσεις, και το πιο δυνατό γυμνό fighter παραγωγής στον κόσμο, το μαγικό Tuono V4 R. Βασιζόμενο στην Superbike RSV 4 Factory, με 167 άλογα, αγωνιστικές αναρτήσεις και προηγμένα ηλεκτρονικά, το νέο Tuono, σίγουρα θα κάψει πολλές καρδιές. Ένα λεπτό. Μιλήσαμε για υπερβολή, και δεν αναφερθήκαμε στο Ducati Diavel; Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι ένα power cruiser που όμοιο του δεν έχει κατασκευαστεί ποτέ, με sport δυνατότητες που ξεφεύγουν κατά πολύ των προδιαγραφών της κατηγορίας.

Εσείς, είστε λάτρης της λιτής, αθλητικής «γύμνιας» και του μινιμαλισμού, ή θεωρείτε απαραίτητο εξοπλισμό τα πλαστικά, το φέρινγκ και τη ζελατίνα; Πιστεύετε πως μια γυμνή μοτοσικλέτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από καθημερινούς αναβάτες με ικανοποιητικό αποτέλεσμα, ή πρόκειται για όμορφη μεν, αλλά κουραστική και απαιτητική συμβία; Τι πιστεύετε για τη νέα φουρνιά του 2011, όσον αφορά στη συγκεκριμένη κατηγορία; Ποια είναι η αγαπημένη σας με μια πρώτη ματιά; Θα αγοράζατε κάποια μοτοσικλέτα από τις παραπάνω, ή όχι, και γιατί;

 
  • achri...

    kalhspera k apo mena!!! ..(ypo)sthrizw k gw ..th mhxanh den thn pairneis gia tous allous!!..ara an ek twn pragmatwn kaneis taxidia..theleis..profylaktiko, alliws..o,ti naked se ekfrazei!! ..to vasiko einai na exei xarakthra h mhxanh..emfanish,hxo..k telos oi epidoseis!!..vevaia o kathenas k..ta kapritsia tou!! ..dystyxws h zwh, logw anagkwn ..mas wthei stis 4 rodes..gi auto k einai shmantiko na epilegei kaneis me krithrio auto pou tou leei h ..kardia tou (oxi ..h gkomena tou!!!)!!! ..odhgeite me..synesh!!

     
  • focha...

    Μιλάτε για μηχανές απλησίαστες, R 1200R; speed triple; Dorsoduro; Δεν αγοράζετε καλύτερα κανένα μεσαίο αυτοκίνητο; Όμορφες μηχανές δεν λέω με διαφορά αλλά πόσες έχουν περάσει τα σύννορα της Ελλάδας; Καμία. Με μια απλή Transalp μπορείς να ανάψεις τσιγάρο με 80km και να γυρίσεις όλη την Ευρώπη σε 2 εβδομάδες. Αυτός είναι και ο σκοπός της μηχανής κατά την γνώμη μου.

     
  • kosta...

    Εγώ έζησα με ένα Ζ750 για 3,5 χρόνια. Όταν το πούλησα κι αγόρασα ένα GSXR κατάλαβα οτι όλα αυτά τα χρόνια οδηγούσα ένα καφάσι με 2 ρόδες! Η διαφορά ένος ss με ένα γυμνό είναι τεράααααααστια!

     
  • Chris...

    Εδω και ενα χρονο συμβιωνω με μια hornet, δε θα την αλλαζα με τιποτα για on off. Mε ss θα το σκεφτομουν. Οι γυμνες μοτοσυκλετες ειναι μακραν οι πιο ωραιες και μετα ερχοντε τα supersport. H μοτοσυκλετα ειναι παθος αμα θελεις ανεση παρε αυτκινητο.

      1
  • kosta...

    Εγώ έπαθα και έμαθα. Παρόλο που μου αρέσουν περισσότερο τα γυμνά, το σκέφτηκα από εδώ, το σκεφτηκα από εκεί, και τελικά πήρα μια ντυμένη τουριστική μοτοσικλέτα. Έλα όμως, που α) η κοπέλα μου τελικά δεν γούσταρε και πολύ τα ταξίδια με μοτοσικλέτα, και β) μετά από λίγο άρχισα να θέλω να γκαζώσω, αλλά αισθανόμουν πολύ περίεργα, γκαζώνοντας μια μοτοσικλέτα που δεν είχε φτιαχτεί για καγκουριλίκια... Τώρα είμαι στη φάση να πουλήσω το τουριστικό -που έχει γεμίσει σκόνη- και να πάρω ένα γυμνό, να ξελαμπικάρω ρε παιδί μου. Από γυμνά θα έπαιρνα είτε το Triumph το Speed Triple, είτε το Tuono. Και τα δύο είναι μοτοσικλέτες πάθους, ενώ σου φτιάχνουν τη διάθεση, ακόμα και όταν τις χαζεύεις σε φωτό! Για τον φίλο που είπε "αν θέλεις γυμνό, δεν έχει νόημα, πάρε παπάκι για την πόλη", εγώ δεν μιλάω για το μποτιλιαρισμένο κέντρο, αλλά για μετακίνηση στα πέριξ της πόλης, όπου ένα παπί και θα σε ταλαιπωρήσει, ενώ φυσικά δεν θα σου βγάλει ούτε ένταση, ούτε πάθος -ας γελάσω. Μία συμβουλή έχω να δώσω από προσωπική πείρα. ΜΗΝ αγοράζετε μοτοσικλέτα σκεφτόμενος τους άλλους (συμβία, οικογένεια). Η μοτοσικλέτα είναι ελιξήριο νεότητας, και υπό αυτό το πρίσμα, τα γυμνά streetfighter θα σας διατηρήσουν τζόβενα, μέχρι τα βαθιά γεράματα!

      1
  • match...

    Όποιος έχει αμφιβολίες για το ποιες μοτοσικλέτες είναι πιο όμορφες δεν έχει παρα να κοιτάξει μία Guzzi V7, μία οποιαδήποτε Harley, καποιο Bonneville το νέο το kawasaki W800 και πάει λέγοντας. όλες τους γυμνές και όλες τους μοναδικές. Οι φερινγκάτες στην πλειοψηφία τους μοιάζουν σα να φοράνε προφυλακτικό! Οι μοναδικές μοτοσικλέτες που κατα την προσωπική μου άποψη έχουν φέρινγκ και ταυτόχρονα εκπληκτική εμφάνιση είναι τα Ducati 916 και Supermono. Όλα τα άλλα ακολουθούν με διαφορά. Παρακαλώ να δημοσιευθεί. Δε βρίζω.

     
  • nikoo...

    Χαιρετώ και μπαίνω αμέσως στο θέμα. Γυμνή και πάλι γυμνή! και όποιος θέλει προστασία από τον αέρα μπορεί να βάλει ζελατίνα για τα ταξίδια και μετά να τη βγάλει και η μοτοσικλέτα του θα είναι πάλι κούκλα. Για να δω να το κάνουν αυτό όσοι έχουν πλαστικά φέρινγκ. Τι θα κάνουν θα τα βγάλουν;! Το θέαμα θα είναι αποκρουστικό! Το Tuono φαίνεται ότι θα πηγαίνει τούμπανο αλλά 1) η εμφάνισή του με προβληματίζει και 2) δεν έχω λεφτά για τόσο ακριβό μηχανάκι. Όσο για το Crossrunner απλά γελάω. Τόσο ακριβό και τόσο παλιό μηχανάκι ταυτόχρονα που δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα πολύ καλά και πωλείται σαν καινούριο δε νομίζω ότι έχω ξαναδεί! Το Hornet απο την άλλη επιτέλους βλέπεται! Γνήσιο γυμνό και πολύ όμορφο και πηγαίνει και καλά.

     
  • ninja...

    Εγώ πιστεύω ότι η μηχανή είναι μηχανή. Δεν είναι αυτοκίνητο ή κάτι άλλο που πρέπει να μας βολεύει οπωσδήποτε σε όλα. Πρέπει να υπάρχει και το πάθος. Και αν το πάθος σου λέει γυμνό πάρε γυμνό. Δε νομίζω ότι κάποιος που γουστάρει για παράδειγμα το Ζ θα αλλάξει γνώμη μόνο και μόνο επειδή θα φυσάει περισσότερο όταν ταξιδεύει. Είπαμε, το πάθος μετράει

     
  • marin...

    Εντάξει, ας μην είμαστε υπερβολικοί. Μπορεί τα γυμνά να παιδεύουν λίγο παραπάνω στο ταξιδι αλλά δεν είναι και για κλαμματα. Αν είσαι αποφασισμένος να πάρεις γυμνό και αυτό σ αρέσει, το παίρνεις και κάνεις και λίγη υπομονή στην εθνική. Ή στο κάτω κάτω μην πας από εθνική, πήγαινε από τον επαρχιακό. Δηλαδή με ένα γυμνό στην εθνική και 140-160 χλμ. την ώρα δεν μπορείς να την παλέψεις; Πόση διαφορά κάνει τέλοσπάντων το μπικίνι φέρινγκ;

     
  • dhmht...

    Η μηχανή είναι γένους θηλυκού.Όπως τη γυναίκα μας τη θέλουμε όμορφη και καυτή έτσι και η μηχανή πρέπει να είναι όμορφη και γρήγορη. Ένα γυμνό μοντέλο δεν είναι ούτε όμορφο ούτε σου προσφέρει άνεση σε ταξίδι. Και φυσικά αγοράζοντας μηχανή δεν την αγοράζουμε για βόλτες στην πλατεία άλλα για βόλτες στην Ελλάδα.Αν τη θέλουμε για βόλτες στην πόλη με λίγα χιλιόμετρα μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας και με ένα παπάκι.

     
  • akist...

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ Κ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ "ΝΤΥΜΕΝΟΥ".ΟΤΑΝ ΕΨΑΧΝΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΓΥΜΝΟ Κ ΕΝΑ ΝΤΥΜΕΝΟ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΤΟ ΣΚΑΩ ΑΠΤΗΝ ΠΑΤΡΑ Κ ΚΑΝΩ ΕΙΤΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΙΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕ ΦΕΡΙΝΓΚ.ΟΧΙ ΟΤΙ ΣΕ ΣΩΖΕΙ ΑΠΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΓΥΜΝΟ.(ΕΚΑΝΑ Κ ΤΕΣΤ ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΓΥΜΝΟ Κ ΜΕ ΦΕΡΙΝΓΚ).ΑΠΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑ ΓΥΜΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ,ΠΙΟ ΑΓΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΝΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Κ ΕΧΟΥΝ ΓΥΜΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ,ΠΡΙΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ,ΤΟ ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΦΥΣΙΚΑ Κ ΖΥΓΙΖΕΙΣ ΤΑ ΥΠΕΡ Κ ΤΑ ΚΑΤΑ.ΑΝ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ,ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.

     

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ