net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Συνέντευξη Στέλιος Δελιδάκης (TGB)

Πρόσφατα, η ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ ανέλαβε να προωθήσει τα προϊόντα της «χρυσής μέλισσας» TGB. Η κατασκευάστρια εταιρεία ATV από την Ταϊβάν έχει γίνει παγκοσμίως γνωστή για τη σωστή σχέση ποιότητας / τιμής που διακρίνει τα προϊόντα της.

 
Moto Tρίτη: Μιλήστε μας για την TGB. Πού είναι η βάση της, πότε άρχισε να παράγει scooter και ATV, ποια είναι η πορεία της;

Στέλιος Δελιδάκης: Η Taiwan Golden Bee Ltd ιδρύθηκε το 1978 στη Youn-An της Ταϊβάν, όπως υποδηλώνει και το όνομά της, όπου και εδρεύει. Ωστόσο, εργασίες και παραγωγή ξεκίνησε από το 1965 ως Taiwan Vespa Co Ltd, κατασκευάζοντας προϊόντα για λογαριασμό ευρωπαϊκού οίκου. Βασισμένη στην τεχνογνωσία που απέκτησε στο παρελθόν, σήμερα διαθέτει δύο εργοστάσια, ένα στην πόλη Youn-An (31.000 τ.μ., με 270 άτομα προσωπικό) και ένα στην πόλη Ping-Tung (22.000 τ.μ., με 170 άτομα προσωπικό), παράγοντας ολοκληρωμένα οχήματα (scooters & ATV) και επιμέρους εξαρτήματα για λογαριασμό άλλων κατασκευαστών. Είναι ο πρώτος και μεγαλύτερος κατασκευαστής συστημάτων κίνησης CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενη αυτόματη μετάδοση) στην Ταϊβάν, έχοντας ως βασικούς πελάτες εταιρείες όπως είναι η SYM, η Peugeot, η Piaggio, η Minarelli, κ.ά. Υπάρχει αυστηρός ποιοτικός έλεγχος σε όλο το φάσμα της γραμμής παραγωγής τους και γιΆ αυτό πέρα από τα πολλά εθνικά βραβεία ποιότητας, διαθέτουν και πιστοποιητικά ποιότητας ISO9001 & QS9000. Όλα τα οχήματα που κατασκευάζουν, καλύπτουν τις απαραίτητες ευρωπαϊκές προδιαγραφές (EC) και/ή τις αντίστοιχες των ΗΠΑ (DOT-EPA).

Μ.Τ.: Ποια είναι η μορφή συνεργασίας της ελληνικής αντιπροσωπείας με το εργοστάσιο;

Στέλιος Δελιδάκης: Η ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ ξεκίνησε τη συνεργασία της με την TGB στα τέλη του 2007 και έχουμε αναλάβει την εισαγωγή, την προώθηση και την υποστήριξη των οχημάτων ATV (λαϊκιστί, «γουρούνες») που παράγει το εργοστάσιο.

Μ.Τ.: Ποια είναι η εταιρική φιλοσοφία της TGB;

Στέλιος Δελιδάκης: Λακωνικά, ικανοποιημένοι πελάτες! Με όπλο την ποιότητα κατασκευής, όπως προανέφερα, την τεχνολογία, την έρευνα και την εξέλιξη (διαθέτουν δικό τους τμήμα R&D) και το σύγχρονο και καλαίσθητο σχεδιασμό, αυτός είναι ο βασικός τους στόχος. Όπως αποδεικνύει το πελατολόγιό τους, τον επιτυγχάνουν στο ακέραιο.

Μ.Τ.: Ποια είναι τα δυνατά χαρτιά της TGB ως εταιρείας (τεχνολογία, ποιότητα, ξεχωριστό design, κ.λπ.); Γιατί να προτιμήσει ένα προϊόν της TGB ο αγοραστής;

Στέλιος Δελιδάκης: Με φόβο να γίνω κουραστικός, θα επαναλάβω τα παραπάνω. Σύγχρονη τεχνολογία και σχεδιασμός, ποιότητα κατασκευής και βέβαια σωστή υποστήριξη -και εδώ παίζουμε και εμείς ως εταιρεία το δικό μας ρόλο…

Μ.Τ.: Τι σημαίνει και τι συμβολίζει το μότο της εταιρείας «are you ready to play different»;

Στέλιος Δελιδάκης: Δύο καθοριστικές λέξεις: play (παίζω) & different. Παιχνίδι αλλά και δουλειά, διασκέδαση αλλά και αξιοπιστία, λειτουργικότητα αλλά και καλαισθησία, γιατί να συμβιβαστείς με κάτι λιγότερο;

Μ.Τ.: Πού σχεδιάζονται τα οχήματα της εταιρείας;

Στέλιος Δελιδάκης: Εκτός από τμήμα R&D, διαθέτουν και σχεδιαστικό τμήμα (INDUSTRIAL AND ARTS DESIGN STUDIO).

Μ.Τ.: Τι κινητήρες χρησιμοποιεί η TGB στα δίκυκλά της; Είναι δικοί της; Συνεργάζεται σε μερικά μοντέλα και με άλλους κατασκευαστές;

Στέλιος Δελιδάκης: Όπως επίσης προανέφερα, η TGB συνεργάζεται με πολλές εταιρείες, κυρίως όμως ως προμηθευτής! Κατασκευάζει εξαρτήματα για λογαριασμό πολλών επώνυμων εταιρειών, ενώ οι κινητήρες είναι δικοί της, με εξαίρεση στα χαμηλά κυβικά (μιλώντας πάντα για τα ATV) που υπάρχει κάποια επικάλυψη με τη SYM.

Μ.Τ.: Ποια είναι τα προϊόντα της TGB που φέρνετε στην Ελλάδα; Πείτε μας δυο λόγια για το καθένα.

Στέλιος Δελιδάκης: Μέχρι στιγμής, τα ATV. Δύο βασικές κατηγορίες 4x2 και 4x4. Στην πρώτη, τα Blade 250 & 325 (249 κ.εκ. & 287 κ.εκ., υγρόψυκτα, κίνηση με αλυσίδα, δισκόφρενα, μίζα) και στη δεύτερη, τα Blade 425 & Blade 525 SL (403 κ.εκ. & 503 κ.εκ., υγρόψυκτα, δισκόφρενα, μίζα και χειροκίνητη εκκίνηση), όπως και η «ναυαρχίδα» του εργοστασίου, το 550 SL IRS (503 κ.εκ.), με ανεξάρτητη ανάρτηση. Όλα τα μοντέλα μπορούν, νόμιμα, να έλκουν φορτίο (τρέιλερ), αφού πληρούν τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Τέλος, υπάρχει μεγάλη σειρά αξεσουάρ για όλα τα μοντέλα (εργάτες, κοτσαδόροι, εμπρός και πίσω σχάρες, μπαγκαζιέρες, ανεμοθώρακες, κ.λπ.).

Μ.Τ.: Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια της TGB για τα υπάρχοντα ή και για νέα οχήματα; Υβριδικά οχήματα; Ηλεκτρικά; ¶λλοι τομείς ανάπτυξης;

Στέλιος Δελιδάκης: Προς το παρόν, δείχνουν να επικεντρώνουν την προσοχή τους στη συνεχή βελτίωση και τον εμπλουτισμό των υπαρχόντων προϊόντων.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ